י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פוליטיקה של שנאה

ח"כ בן ברק הסית נגד חסידות גור, הותקף וחזר בו

בראיון לתחנת הרדיו 103FM אמר חבר הכנסת רם בן ברק כי חסידי גור זוכים ליחס מועדף בבתי החולים. דבריו עוררו ביקורת קשה והוא מיהר להתנצל

ח"כ בן ברק הסית נגד חסידות גור, הותקף וחזר בו
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות שנראה היה כי ב'כחול לבן' שינו אסטרטגיה ופסקו עם ההתקפות כלפי החרדים, מגיעה היום (שני) ההתבטאות אומללה של חבר הכנסת רם בן ברק מהפלג של 'יש עתיד' ברשימה המאוחדת, בה הוא משמיץ את חסידי גור בטענה כי הם זוכים ליחס מועדף בבתי החולים בגלל סגן השר ליצמן.

בראיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103 אמר חבר הכנסת בן ברק, כי "אתם יכולים לבדוק אותי, בתי החולים בארץ קורסים, בכל המחלקות הפנימיות אנשים יושבים במסדרון - אם אתה תמצאו לי חסיד גור אחד במסדרון תצלצלו אלי".

התגובות לדבריו הקשים לא אחרו לבוא וחברי הכנסת הדתיים והחרדים מיהרו לתקוף:

חבר הכנסת יעקב טסלר הגיב לדברי בן ברק ואמר: "חבר הכנסת רם בן ברק מיישם את משנת יש עתיד מבית פטרונו לפיד, כהמשך למתקפת השיסוי והשנאה של אלכס קושניר, בסגנון הכה את החרדים וקבל חשיפה. השימוש הנלוז בדם הציבור החרדי במטרה להופכו לנטל על חשבון הציבור כביכול - הוא מעשה נבזי שיש להוקיעו מתוכנו".

‏בן ברק עצמו עמד על טעותו ופרסם הבהרה: "אני מבין שרבים מחסידי גור נפגעו מההערה שלי היום בשידור. כוונתי הייתה לומר ששר הבריאות לא מטיל מספיק את כובד משקלו על מנת לפתור את בעיית מערכת הבריאות הציבורית. אני מצטער וחוזר בי מהאמירה - לא הייתה לי כוונה לפגוע בחסידי גור".

יעקב ליצמן מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד