י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חוקרים פשטו על הכולל

לבקשת ארה"ב: חרדי נעצר בחשד לפגיעה חמורה בשתי קרובות משפחתו

צעירה אמריקאית אזרה אומץ רב לפני עשור והגישה תלונה נגד קרוב משפחתה על שביצע בה ובאחותה עבירות חמורות במשך 8 שנים עת היו ילדות בביתן בברוקלין. עוד באותו היום בו הוגשה התלונה, אשתו הסיעה אותו ל-JFK משם הוא נמלט לישראל. ב-2015 הגישה ארה"ב בקשת הסגרה ואתמול הוא אותר בכולל בתפרח

לבקשת ארה"ב: חרדי נעצר בחשד לפגיעה חמורה בשתי קרובות משפחתו
אילוסטרציה צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שני) לבית משפט המחוזי בעיר, עתירה במסגרתה ביקשה להכריז על העצור בן 65, בר הסגרה לארצות הברית.

על פי בקשת ההסגרה של ארה"ב, המבוקש ביצע עבירות חמורות ואסורות בשתיים מקרובות משפחתו הקטינות בברוקלין, ניו יורק. המעשים בוצעו בבית המשפחה בין השנים 1996 ל-2004 כאשר המתלוננות היו ילדות צעירות.

בחודש אוקטובר 2010, אחת הבנות אזרה אומץ רב וחשפה את המעשים אותם ביצע בה ובאחותה, משטרת ניו יורק פתחה מיד בחקירה, אולם עוד באותו יום הסיעה אותו אשתו לשדה התעופה JFK, ומשם טס לישראל. חודשים ספורים לאחר מכן פקעה אשרת השהייה של המבוקש, ומאז הוא שוהה בישראל שלא כדין.

במהלך שנת 2015 הגישה ארצות הברית בקשת הסגרה לישראל, ומאז החלו הרשויות בישראל לחפש אחריו בארץ. אתמול (ראשון), כך מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', חוקרי המשטרה ממדור אינטרפול והפעלה חו"ל, איתרו אותו בתוך כולל אברכים בעיר תפרח בדרום, והוא נעצר. הבוקר, עו"ד רותי פאוזנר מהמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה הגישה לביהמ"ש להכריז עליו כבר הסגרה.

מארגון JCW המלווה את הקרבנות נמסר: "במשך זמן ארוך נמצאים אנשי JCW בקשר עם כמה מהקרבנות ומלווים אותם בהליך הרגיש של הניסיונות לאתר אותו בארץ. נדהמנו מהתהליך המחריד והמתמשך שהקרבנות נאלצו לסבול, כאשר הפוגע שלהם נמלט לישראל זה עשר שנים".

לדבריהם, במקרה הזה, כמו במקרים אחרים, "הוכחנו כי ישראל לא תשמש יותר מקלט לעבריינים נמלטים. אנו מתחייבים להגיע לכל עבריין נמלט שכזה ולהסגירו לרשויות. אנו מודים למשטרת ישראל ול-NYPD על המאמצים המשותפים שהביאו לתפיסת העבריין ולהפיכת המרחב הציבורי לבטוח יותר".

מאייר סילווד, מנכ"ל JCW העולמי מסר בתגובה: "בחודשים האחרונים, הייתה לנו את הזכות לראות מקרוב את העבודה המצוינת של המשטרה. אחד מתפקידי ארגון JCW הוא לסייע לרשויות החוק לחדור לתוך הקהילה ולדלות אינפורמציה הכרחית, ולהראות לנפגעים שהם לא לבד במסע שלהם, ובמקרה הזה הצוות שלנו הצליח לעשות זאת. אנו מקווים לראות פעולות מהירות של התביעה הישראלית ושל הרשויות בניו יורק למען הסגרתו של העבריין הנמלט. שוב הוכחנו כי כל מתעלל סופו להיתפס".

מעשים חמורים ובערת הרע מקרבך הסגרה לארצות הברית עבריין נמלט JCW

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד