י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אנטישמיות מזעזעת

מה חושבים תושבי ניו יורק על היהודים? צפו

העיתונאי עמי הורוביץ יצא לרחובות ברוקלין כדי לברר מה מניע את ההתקפות האנטישמיות האחרונות בניו יורק וחזר עם סרטון ובו אמירות קשות • צפו

מה חושבים תושבי ניו יורק על היהודים? צפו
תושב ניו יורק מדבר על האנטישמיות צילום: צילום מסך

בעוד שרבים מנבחרי הציבור בניו יורק ממשיכים להפנות אצבע מאשימה כלפי הנשיא טראמפ וטוענים כי הוא אשם ליותר מ -150 פשעי שנאה בעיר, יש עובדות שמראות אחרת.

כדי להוכיח את הנקודה, העיתונאי עמי הורוביץ יצא לרחובות ברוקלין כדי לברר מה מניע את ההתקפות האנטישמיות האחרונות בניו יורק.

התוצאות בסרטון הבא פשוט מזעזעות:

בתיעוד נראים תושבים בברוקלין כולם אפרו אמריקניים, מדברים על תקיפות נגד יהודים, וטוענים שהיהודים הם לא אמריקאים, ואת הכסף שלהם הם שולחים לישראל. עוד הם טוענים, כי היהודים השתלטו על הנדל"ן באזור, ועקב כך התושבים האפרו אמריקנים נאלצים לנטוש.

"היהודים עשירים, הם לוקחים לנו את הבתים, הם באים לכאן בכמויות ומשתלטים על העסקים כאן" אומרים תושבי ברוקלין. אחד מהנשאלים ענה כנשאל לגבי תקיפות היהודים. "אני לא חושב שזה ראוי לתקוף יהודים בגלל זה, אבל אני יכול להבין מאיפה התקיפות מגיעות".

"אני לא רוצה לחזור לתקופה של היטלר" אומר תושב מקומי לא יהודי. "אבל היהודים לוקחים פה הכל". תושבת מקומית אמרה כי "היהודים גורמים למחירי הדירות והנדל"ן באזור לעלות, אני לא בעד לתקוף אותם, אבל הם פשוט פולשים לכאן והופכים אל המקום לשלהם".

 

אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד