ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סיפור הזוי

בני המשפחה ליוו למנוחות את הסבתא הלא נכונה

זו לא הפעם הראשונה שקורה מקרה כזה. בני משפחה ליוו את סבתם למנוחות וקברו אותה לאחר בכיות והספדים כמובן. כעבור שעות נכנסו בני משפחה אחרת לזהות את סבתם שנפטרה לפני קבורתה וגילו כי מדובר בנפטרת אחרת. בחברה קדישא נאלצו להחליף בין הנפטרות ולערוך לוויה מחודשת

בני המשפחה ליוו למנוחות את הסבתא הלא נכונה
גופות בהלוויה. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשעות הבוקר (שני) הובילו בני משפחה למנוחות את סבתא שלהם בטקס בבית העלמין הישן בחיפה, והיא נקברה. אלא ששעות לאחר מכן התגלתה טעות.

יוסי מזרחי, כתב 'חדשות 12' בצפון, דיווח הערב במהדורה המרכזית, כי מספר שעות לאחר מכן, נערכה הלוויה נוספת בבית העלמין, ורגע לפני הקבורה - נכנסו בני המשפחה לזהות את סבתם המנוחה. אז התברר להם כי מדובר באשה אחרת.

בני המשפחה פנו מיד לאנשי החברה קדישא 'צפון אפריקה' שבחיפה, שגילו את הטעות הנוראית. המנוחה שכבר נקברה, הוצאה מקברה, אז ערכו לה קבורה בחלקתה. ובמקביל נערכה הלוויתה של הסבתא השנייה, כאשר הפעם בני המשפחה מלווים את האשה הנכונה לקברה.

מטעם חברה קדישא צפון אפריקה שבחיפה, נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אנו מתנצלים בפני המשפחות על עוגמת הנפש. נציין כי שני בניה של הנפטרת הראשונה זיהו בשוגג, כנראה עקב סערת הרוחות בה היו מצויים, נפטרת אחרת - כאמם. עת התבררה הטעות, יצרה חברה קדישא צפון אפריקה בחיפה קשר באופן מיידי, עם שני הבנים אשר חזרו והעידו כי זיהו את אמם. אנו מתנצלים בשנית בפני המשפחות ואנו נפיק לקחים ונרענן את הנהלים על מנת שמקרים כאלו לא יישנו".

חברה קדישא הלוויה סבתא בית העלמין גופות התחלפו בטעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד