י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כפוף לגר"ש כהן

מקורב לגרמ"צ בוחבוט: "דברי שקר מפי גורמים בעלי עניין"

לאחר שהואשם על ידי גורמים בעלי עניין כי הוא דורש ממשגיחי הכשרות להחזיק מכשיר עם אפליקציות לצורך ההשגחה, מקורב לרבה הראשי של טבריה, הגרמ"צ בוחבוט אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' "הרב דורש שימוש במכשיר כשר בלבד. כל דבריו על פי הוראתו של הגר"ש כהן"

מקורב לגרמ"צ בוחבוט: "דברי שקר מפי גורמים בעלי עניין"
הגר"ש כהן והרב בוחבוט צילום: באדיבות המצלם

לאחר שרבה הראשי של טבריה, הגרמ"צ בוחבוט הואשם כי הוא כביכול דורש ממשגיחי הכשרות להחזיק מכשירים בעלי אפליקציות, מקורב לרבה הראשי של טבריה הגרמ"צ בוחבוט מגיב להשמצות בשיחה עם 'בחדרי חרדים' ואומר "לדאבון לב יש כמה גורמים בודדים אינטרסנטיים המוציאים ומביאים לבתי רבנים מקומיים נתונים לא נכונים"

"הרב פועל רבות בעיר למען קידום שרותי הדת וכל זאת, לצד הרגישות הגדולה בתקופה האחרונה, ובכלל" מספר ל'בחרדי חרדים' מקורב לרב.

"כל פעולה נבחנת ומתברכת ע"י נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן" הוא מדגיש. "מיותר לציין שישנם מהלכים המתבקשים ע"י משרדי הממשלה שתחתם נמצאת המועצה הדתית, כמו המשרד לשירותי דת אשר הנחה את הרבנויות ברחבי הארץ להשתמש באפליקציית בר קוד הנסרק דרך מכשיר טלפון החל מתחילת השנה הלועזית".

מה שהמלעיזים אינם מספרים אומר המקורב, כי "הפעלת הסריקה יכולה להיות גם באמצעות מכשיר כשר ומוגן, בהכשר בד"ץ בני ברק אשר ייסד הגר"נ קרליץ זצוק"ל".

הגרא"ד אוירבך עם הגרמ"צ בוחבוט. צילום: באדיבות המצלם

"בכנס המשגיחים האחרון ביקש הרב מכל המשגיחים הנושאים מכשיר חכם לעבור למכשיר כשר בלבד בכדי לעמוד בדרישות המשרד לשרותי דת שתחתיו הרבנות פועלת" מדגיש המקורב ומוסיף כי "המטרה היא להדק את הפיקוח על המשגיחים, ולמנוע תקלות חמורות אשר אירעו בעבר, וקיימות גם היום".

"אלו הדברים כהווייתם" הוא אומר ומוסיף כי "כל יתר הדיבורים הם דברי שקר והוצאת שם רע מפי אנשים בעלי עניין".

מקורב נוסף של הרב מספר ל'בחדרי חרדים' על פועלו של הרב מאז החל לכהן כרבה של העיר: "בסיעתא דשמיא זכה הרב לערוך רפורמות בנושאים חשובים כמו חופות ע"י רבנים מוסמכים, קבורה וטהרת נפטרים עפ"י הלכה, פיקוח על שוק הירקות העירוני מכניסת פירות ערלה, הפרשת תרו"מ כדין. פיקוח על האטליזים, ואף בתקופה האחרונה החלה הדבקת הולוגרמות להידוק הפיקוח על מוצרי בשר".

בנוסף הוא מספר ל'בחדרי חרדים', כי לאחרונה החלו גם "נוהלי מהדרין קפדניים, עירוב כשר אשר נבדק ע"י המרכז הארצי לעירובין בכל יום חמישי, עירוב להולכים לביה"ח פוריה, מקוואות טהרה המשופצים ומפוקחים עפ"י ההנחיות של רב העיר, וכל זאת לרווחת ותועלת כל הציבור הסומכים על פיקוחו של המרא דאתרא בכל הנושאים שתחת אחריותו". "יצויין" הוא מוסיף , "כי כל הגורמים במועה"ד בראשות היו"ר פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הרב".

לבסוף הוא מתייחס להכפשות כנגד הגרמ"צ ואומר כי "לדאבון לב יש כמה גורמים בודדים אינטרסנטיים המוציאים ומביאים לבתי רבנים מקומיים נתונים לא נכונים, וגרוע מכך, יוצאים איתם לתקשורת ובזה גורמים חילול ה' נורא. ישכיל כל אדם ויבין היכן האמת הצרופה ומה הדרך הנכונה לילך בה".

הרב משה צבי בוחבוט העיר טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד