כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רץ לגייס כסף לצדקה

ג'סי איצלר, חבר נבחרת ארה"ב ל'המכבייה', רץ 160 ק"מ כדי לגייס מיליון וחצי דולר לצדקה. אתמול הוא חנך מעון ילדים של 'כולל חב"ד' שהוקם בזכותו • וידאו וגלריה

הגר"י מצגר, ג'סי איצלר, והרב שלום דוכמן, מנהל כולל חב"ד
הגר"י מצגר, ג'סי איצלר, והרב שלום דוכמן, מנהל כולל חב"ד

 


ג'סי איצלר הוא איש עסקים. אבל אחד התחביבים שלו הוא ספורט אתגרי - תחביב שבגללו הוא הגיע השבוע לארץ, כחבר בנבחרת ארצות הברית למשחקי המכבייה. 

 האתגר הקודם שהציב לעצמו היה ריצה של מאה מייל (כ-160 קילומטרים) בלי הפסקה. בראיון לעיתון 'גלובס' הוא הסביר למה עשה זאת: "תרומה לנזקקים זה דבר חשוב מבחינתי. לא רציתי סתם לעשות ארוחת ערב או טורניר גולף לגיוס תרומות, וחיפשתי משהו נועז שימשוך הרבה תשומת לב. החלטתי שאני ארוץ מאה מייל בלי הפסקה. הקמתי אתר אינטרנט שמשך כמיליון גולשים, והצלחתי לגייס כמיליון וחצי דולר".

• ועמדת באתגר?

"בהחלט. התאמנתי במשך כשלושה חודשים, ואז רצתי את המרחק בטקסס, בקצת יותר מ-22 שעות. אחרי שסיימתי הייתי צריך לשבת בכיסא גלגלים כמה ימים כדי להתאושש, אבל זה היה שווה את זה.  אחד הארגונים שעבורם גייסתי כסף היה 'כולל חב"ד', וגייסתי בשבילם יותר מ-100 אלף דולר. הסכום שימש לבניית גן ילדים בראשון לציון".

אתמול (א)  הגיע איצלר, יחד עם חבריו ומשפחתו, כדי לחנוך את המעון שהקים 'אשל-כולל חב"ד' בכספי תרומתו בראשון-לציון. בטקס השתתפו הרב הראשי לישראל הגר"י מצגר, סגן שר החינוך מאיר פרוש, מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן, מנהלת המעון, הרבנית חנה אשכנזי, ועוד.

לאחר הטקס וקביעת המזוזה, יצאו האורחים שהגיעו מארצות-הברית אל מחסני 'אשל-כולל חב"ד' בקרית גת, שם צפו באריזת ארגזי הסיוע, אותם מחלקים אנשי 'כולל חב"ד' לעשרות אלפי משפחות נזקקות מידי שבוע.  




 







 

 

























































 



 











































































































 











 



























 



















































  

 





 



 



 



  

 

  

 

 


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד