י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שמעתי שמישהו לכלך על גור"

בעוד הח"כ הסית: חסיד גור תרם כליה לחילוני

למרות ההתנצלות של חבר הכנסת מ'כחול לבן', זמן קצר לאחר שאמר בראיון כי לא נראה במסדרונות בתי החולים חסידי גור, יו"ר עמותת השתלות הכליה 'מתנת חיים', בחר בכל זאת לספר על חסיד גור שתרם כליה באותו יום לאדם שאינו מכיר - אפילו לא דתי

בעוד הח"כ הסית: חסיד גור תרם כליה לחילוני
חסידי גור בריקוד צילום: לע"מ

למרות שהתנצל, מסתבר כי הסערה שעורר חבר הכנסת רם בן ברק מ'כחול לבן' בהתבטאות אומללה, מסרבת לדעוך.

יו"ר עמותת 'מתנת חיים' ישעיהו הבר, הגיב אמש בשעות הערב (שני) לדברי הח"כ ואמר: "שמעתי שהבוקר מישהו לכלך על חסידי גור. אז שתדעו, שהבוקר קרה עוד משהו, חסיד גור תרם איבר מגופו. כליה. לאדם שלא מכיר. להצלת חייו. כן המושתל לא היה חסיד ואפילו לא דתי, אז המושתל אולי לא ראה היום חסידי גור במסדרון, אבל בהחלט חייו ניצלו בגלל אחד צדיק שכזה. עם אחד אוהבים זה את זה!".

בראיון שהעניק חבר הכנסת רם בן ברק מ'כחול לבן' (יש עתיד), לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM, בשעות הבוקר המוקדמות, הוא התבטא: "אתם יכולים לבדוק אותי, בתי החולים בארץ קורסים, בכל המחלקות הפנימיות אנשים יושבים במסדרון - אם אתה תמצאו לי חסיד גור אחד במסדרון תצלצלו אלי".

התגובות לדבריו הקשים לא אחרו לבוא וחברי הכנסת הדתיים והחרדים מיהרו לתקוף. חבר הכנסת יעקב טסלר הגיב לדברי בן ברק ואמר: "חבר הכנסת רם בן ברק מיישם את משנת יש עתיד מבית פטרונו לפיד, כהמשך למתקפת השיסוי והשנאה של אלכס קושניר, בסגנון הכה את החרדים וקבל חשיפה. השימוש הנלוז בדם הציבור החרדי במטרה להופכו לנטל על חשבון הציבור כביכול - הוא מעשה נבזי שיש להוקיעו מתוכנו".

‏בן ברק עצמו עמד על טעותו ומיהר לפרסם הבהרה: "אני מבין שרבים מחסידי גור נפגעו מההערה שלי היום בשידור. כוונתי הייתה לומר ששר הבריאות לא מטיל מספיק את כובד משקלו על מנת לפתור את בעיית מערכת הבריאות הציבורית. אני מצטער וחוזר בי מהאמירה - לא הייתה לי כוונה לפגוע בחסידי גור".

לעומתו, חבר הכנסת אלכס קושניר מקום 7 ב'ישראל ביתנו', שהנפיק בשבוע שעבר סרטון מסית כנגד הנשים בישראל שומרות טהרת המשפחה, שאמנם מחק אותו מחשבונו כעבור יומיים סוערים, אך עדיין לא מצא מקום וזמן להתנצל על הפגיעה.

חסיד גור חסידות גור ישעיהו הבר מתנת חיים תרומת כליה הסתה נגד חרדים רם בן ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד