י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מוביל התפרעויות נגד חיילים

האנרכיסט יונתן פולק נעצר במשרדי העיתון

היום צפוי להתקיים דיון בבית המשפט בעניינו של פעיל השמאל הקיצוני יונתן פולק, ארגון 'עד כאן' צפוי לדרוש את המשך מעצרו בעקבות סרובו להתייצב לדיונים • גלעד אך "מקווים שמכאן ולהבא רשויות האכיפה יתנו את הגיבוי המשפטי המגיע לחיילי צה"ל אשר עומדים בחזית למען כולנו וימנעו מהאנרכיסטים את המשך התוקפנות" • צפו בתיעוד המוכיח את פעילותו נגד המדינה וצה"ל

האנרכיסט יונתן פולק נעצר במשרדי העיתון
מעצר יונתן פולק ב'הארץ' צילום: ארגון עד כאן

האנרכיסט יונתן פולק, אשר נעצר אתמול בעקבות סירובו להתייצב בבית המשפט לדיונים בקובלנה פלילית שהוגשה כנגדו בידי ארגון 'עד כאן' יישאר במעצר. פולק יכול להשתחרר בכל רגע, אך בשלב זה הוא מסרב להפקיד ערבון כספי ולחתום כי יתייצב לדיונים הבאים בעניינו.

פולק נעצר אתמול (שני) במשרדי עיתון 'הארץ' בתל אביב שם הוא עובד, וזאת לאחר שסירב להגיע לדיונים בעניין הקובלנה הפלילית שהוגשה נגדו. שופט בית משפט השלום בירושלים, דב פולוק, הוציא נגד פולק צו הבאה שהפך לצו מעצר כללי, שכלל בתוכו את כתובת עבודתו של פולק במשרדי עיתון 'הארץ' ברחוב שוקן בתל אביב.

את הקובלנה הפלילית הגיש ארגון 'עד כאן', ובה נאשם פולק יחד עם פעילים נוספים בארגון 'אנרכיסטים נגד הגדר' בארגון והשתתפות בהפגנות אלימות בימי שישי בכפרים פלסטיניים, בהם נפצעו עד כה עשרות רבות של חיילי צה"ל. שוטרי משטרת ישראל חיפשו את פולק מספר פעמים במשרדי העיתון, אך ללא הצלחה. אחת הפעמים היתה אך לפני שבועיים, ופולק הצליח לחמוק מהשוטרים.

כאמור, כעת פולק מסרב להשתחרר, והיום (שלישי) צפוי להתקיים דיון בעניינו. בדיון צפויים אנשי 'עד כאן', לדרוש את המשך מעצרו וזאת בעקבות סירובו להתייצב לדיונים.

מנכ"ל 'עד כאן' גלעד אך אומר בעקבות המעצר: "מזה כ-15 שנים ארגון אנרכיסטיים נגד הגדר בראשותו של יונתן פולק מוביל תקיפות והתפרעויות אלימות של פלסטינים כנגד חיילי צה"ל וזוכה לחסינות בטענה של חופש הביטוי למרות הפציעות הרבות שנגרמות לחיילים. תוקן עוול ארוך שנים בכך שמנהיג האנרכיסטים יונתן פולק נעצר בעקבות קובלנה פלילית שהגישו חיילים שהותקפו ונפצעו יחד עם ארגון "עד כאן". אנו מקווים שמכאן ולהבא רשויות האכיפה יתנו את הגיבוי המשפטי המגיע לחיילי צה"ל אשר עומדים בחזית למען כולנו וימנעו מהאנרכיסטים את המשך התוקפנות".

עד כאן אנרכיסט יונתן פולק הפרות סדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד