י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

תנובה הפיקה חוברת מתכונים חלביים מסדרת גבינות 'פיראוס'

המתכונים מיועדים להכנת 9 מנות עיקריות בתשעת הימים, כשכל המתכונים המוצעים בחוברת מדגישים את גבינות "פיראוס" כבסיס למנה עיקרית בארוחת צהריים חלבית

תנובה הפיקה חוברת מתכונים חלביים מסדרת גבינות 'פיראוס'


תנובה הפיקה חוברת מתכונים מהודרת, לסדרת גבינות "פיראוס". החוברת מצורפת לעיתונות החרדית וכוללת 9 מתכונים ססגוניים ועשירים המבוססים על מגוון גבינות "פיראוס", בכותרת "המנה העיקרית בארוחה חלבית".

החוברת המיוחדת הופקה לקראת תשעת הימים, בהם אין צורכים מוצרי בשר.

המתכונים מיועדים להכנת 9 מנות עיקריות, כשכל המתכונים המוצעים בחוברת מדגישים את גבינות "פיראוס" כבסיס למנה עיקרית בארוחת צהריים חלבית, עשירה בטעם ומזינה. יצוין ש"פיראוס" של תנובה כוללת סידרה של גבינות משובחות המעשירות כל מתכון והופכות כל ארוחה חלבית למלאה בטעמים. גבינות פיראוס מצוינות גם להכנת סנדביץ' בריאות, כחלק בלתי נפרד ממהלך הבריאות הגדול של תנובה: "סנדביץ' תנובה זה בריאות".

סדרת גבינות פיראוס למהדרין כוללת מגוון מוצרים וזוכה להעדפה רבה ולמובילות בקרב הגבינות המלוחות של תנובה. בסדרת פיראוס: פיראוס בולגרית 5%, 16% ו-24% שומן באריזת 250 גר', פיראוס צפתית לייט 0.5% שומן, צפתית 5% וצפתית עיזים 5%, פיראוס צפתית מעודנת 5% שומן באריזת 200 גר',פיראוס חמד לייט 5% שומן. פיראוס פטה כבשים, פטה עיזים ולאבנה. גבינות סידרת פיראוס מיוצרת בכשרות המהודרת של וועדת מהדרין תנובה, בפיקוח הרב וייטמן רב תנובה. הגבינה המלוחה "חרמון" בסדרת פיראוס מיוצרת בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

הראל יהודה, מנהל שיווק מגזרים בתנובה: "מוצרי פיראוס של תנובה זוכים להעדפה ברורה בשוק הגבינות המלוחות של צרכני המהדרין, כשמעגל הצרכנים מתרחב והולך מיום ליום, בייחוד בתקופה של 9 הימים בהם קיים צורך במוצרי חלב כמנה עיקרית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד