ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קליבלנד – יעד נדל"ני שעומד לנסוק

העובדה שבמחיר של רכישת מקום חנייה בתל אביב, ניתן לרכוש וילה מפוארת במקומות אטרקטיביים במיוחד בארה"ב, יחד עם העובדה שהריבית בבנקים בישראל לא מעניקים דבר, גורמת לכך שישראלים רבים מחפשים להשקיע את כספם הפנוי בנדל"ן מניב מעבר לים

קליבלנד – יעד נדל"ני שעומד לנסוק
יריב פז צילום: יח"צ

השקעות הנדל"ן בארה"ב הפכו להיות שיחות הסלון בכל בית בישראל.

העובדה שבמחיר של רכישת מקום חנייה בתל אביב, ניתן לרכוש וילה מפוארת במקומות אטרקטיביים במיוחד בארה"ב, יחד עם העובדה שהריבית בבנקים בישראל לא מעניקים דבר, גורמת לכך שישראלים רבים מחפשים להשקיע את כספם הפנוי בנדל"ן מניב מעבר לים.

בעוד מירב המשקיעים הישראלים מתרכזים בעיקר ברבעים של העיר ניו יורק ובמספר מדינות באזור החוף המזרחי של ארה"ב, מי שעדיין נמצאת מתחת לרדאר היא קליבלנד, העיר ה 48 בגודלה בארה"ב, והשנייה בגודלה במדינת אוהיו.

Under Price

מגזין פורבס, שבועון עסקי מוביל שיוצא לאור בארצות הברית ומסקר נושאי כלכלה ועסקים, הפרשנים של רשת הטלוויזיה CNN וחברות השקעות נדל"ן גדולות מסביב לעולם, כולם מצביעים על קליבלנד כעיר שבה הנדל"ן מתומחר מתחת לשווי השוק האמיתי.

כלכלית עדיין ניתן למצוא בה עסקאות השקעה סולידיות, אך פני הדברים עומדים להשתנות בקרוב.

הייחודיות של קליבלנד

מי שמשנים את פני התמונה בקליבלנד הם ה Cleveland Clinic , מאה מבנים של תיירות מרפא מיוחדים, אשר מושכים אל העיר עשרות אלפי אנשים ויותר מכל רחבי העולם.

באופן טבעי, אלו מייצרים עוד ועוד מקומות עבודה בכל שנה, כך שמתרחשת נהירה כפולה לעיר.

בנוסף לאוניברסיטאות מובילות, 6 חברות ענקיות מתוך מדד פורצ'ן 500 ממוקמות בקליבלנד גם כן, דבר אשר מאותת על יציבות כלכלית.

מספרים

באזורים של מעמד הביניים בקליבלנד וערי הלווין שלה, בין היתר ,Wilo Wilk Parma ו Wickliffe, אשר ביחד כוללים כחצי מיליון תושבים, מחיר שכירות הבתים נעים בין 1,000 ל 1,500 דולר בכל חודש.

לעומת מחירי רכישה ממוצעים של בתים באזורים אלו, מדובר בתשואה שנתית של בין 8% ל 9% בכל שנה.

בשנים האחרונות מחירי הנדל"ן בקליבלנד עולים בכל שנה ב 7%, כאשר התחזית השמרנית לשנת 2020 מדברת על עלייה של 3% נוספים. 

מתי לקנות?

קליבלנד היא עיר שמזג האוויר בה בתקופת החורף הוא די קיצוני, כמו כל החלק הצפוני של אמריקה, נכון לעכשיו היא מתפארת בקרח ושלג אשר סובבים אותה ובתוכה.

מבחינת הזדמנויות רכישה נדלנ"ית מדובר בברכה, משום שכמו מזג האוויר, גם שוק הנדל"ן נמצא בהקפאה, תרדמת חורף לכל דבר, כך שעסקאות רבות לא מתרחשות.

מדובר בפרצה למשקיעים נבונים, כי ניהול משא ומתן מול מי שמבקשים למכור את נכסיהם כאן ועכשיו, מעניק כוחות גדולים יותר לקונה הפוטנציאלי.

חברת פז גרופ בניהולו של יריב פז, היא חברת ייעוץ השקעות נדל"ן אשר מתמחה באזור זה של העולם.

מאחורי החברה ניסיון עשיר במציאת הזדמנויות לרכישה, ליווי משקיעים מראשית הדרך עד חתימת החוזה ולאחר מכן, אלו כוללים יצירת קשר ומענה של אנשי מקצועו חברות ניהול בקליבלנד עצמה ומול ובנקים בישראל ובארה"ב.

קליבלנד השקעות נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד