י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'איחוד הצלה' לעובדי מד"א: אוזניכם הוצפו בשמועות זדוניות

המאבק בין ארגוני ההצלה החרדיים למד"א עולה שלב: ראשי ארגון 'איחוד הצלה' שיגרו מכתב לכל עובדי 'מגן דוד אדום' בישראל. "מתנדבי איחוד הצלה לא מתחרים בעובדי מד"א ולא יתנו יד לפגיעה בהם"

ראשי איחוד הצלה: שני מימין  - זאב קשש, משמאל - אלי פולק
ראשי איחוד הצלה: שני מימין - זאב קשש, משמאל - אלי פולק


"חברינו עובדי מד"א היקרים שלום וברכה,

בשבועות האחרונים הוצפו אוזניכם בשמועות זדוניות ושקריות כנגד חברי ארגון איחוד הצלה. לאור הסתה פראית זו המבוצעת מתוך מניעים זרים כנגדנו, ואשר כל מטרתה הוא לתקוע טריז בין המתנדבים לעובדים, מצאנו לנכון לפנות לכל אחד מכם ולהסביר לו באופן שקוף וגלוי את עיקר מאבקנו - מאבק אשר בינו לבין פגיעה בעובדים היקרים או במגן דוד אדום אין דבר ולא חצי דבר ואף ההיפך הוא הנכון.

אנו נאבקים לשמירת צביוננו וחופשנו להמשיך ולפעול למען הצלת חיי אדם. חופש המאויים מצד קומץ מנהלים, המרשים לעצמם לקחת את החוק לידיהם, על מנת לפגוע בכל דרך במתנדבי ארגוננו ובמטרת התנדבותנו – הצלת חיים טרם הגעתכם, העובדים היקרים, וסיוע לכם לאחר מכן.

הסיבות והשיקולים המנחים את פעולות אותו קומץ המנהלים מסתכמות במשחקי אגו וכבוד ותו לאו. ניסיונם להסוות את פעולותיהם ולהשתמש בעובדים ככלי שרת למטרותיהם האישיות, ובכך לגרור את העובדים למאבק כנגד המתנדבים חוטאת לאמת. ניסיונם לצייר את מתנדבי איחוד הצלה כאיום הגדול על פרנסת העובדים חוטא עוד יותר למציאות הדברים.

מתנדבי איחוד הצלה לא מתחרים בעובדים ולא יתנו יד לפגיעה בהם, כל התנדבותם ושליחותם מתרכזת בזירה הראשונית של הגעת הכוננים לחולים ולנפגעים וודאי שתחום זה אשר מושתת רובו כעיקרו על מתנדבים אינו יכול להוות פגיעה בפרנסת העובדים.

צר לנו כי נזרקו לאויר שלל ססמאות וציטוטים שקריים אשר חלקם אף מצא ביטוי בכרוזים בתחנות מד"א. מתנדבי איחוד הצלה לא טענו מעולם דבר כנגד העובדים היקרים ואין כל טענה כלפיהם, וודאי שלא כלפי עבודת הקודש אשר הינכם מבצעים מדי יום ביומו.

אנו מודעים לכך כי חלקכם הגדול אף הוא סובל מנחת זרועם של אותו קומץ מנהלים, ואנו מזדהים עם תחושותיכם הקשות בעקבות פעולותיהם הגסות כנגדנו, וכפועל יוצא כנגד השליחות העילאית להצלת חיים טרם הגעתכם.

אנו פועלים בכל הזירות האפשרויות על מנת להביא סכסוך זה לפתרון הטוב לכולם. אנו תקווה כי המשך שיתוף הפעולה והכבוד ההדדי והמקצועי, אשר אפיין את מערכת היחסים בינינו ישמר כבעבר, ואף יזכה להתפתח לערוצים נוספים לטובת הכלל.

אנו עושים ככל יכולתנו על מנת למנוע את גרירתכם המאולצת על ידי אותו קומץ מנהלים לזירת מאבק פיקטיבי ומיותר.

אנו מודים לכם על שלל הפניות המחזקות את ידינו על עמידתנו האיתנה להמשיך ולפעול על פי הנחיות רבותינו מנחי דרכינו, ומקווים כי באמצעות כך אף אתם תזכו לקצור את פירות מאבקנו בהסדרת הפיקוח ההלכתי על מגן דוד אדום, עניין אשר חלקכם משווע לו מזה זמן רב.

ניתן לפנות אלינו בכל עת באמצעות הכתובות והטלפונים הרשומים מטה.

בהערכה רבה
זאב קשש אלי פולק
יו"ר אחראי מתנדבים ארצי
ההנהלה ראשי הסניפים המתנדבים"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד