י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעקבות הזעם ב'דגל'

בעקבות הזעם ב'דגל': לשכת רוה"מ מכחישה הדיווח על המינוי בש"ס

לפני זמן קצר הוציאה לשכת ראש הממשלה באופן תמוה וחריג הכחשה לדיווח על כך שסיעת ש"ס תקבל לידיה את תפקיד סגן שר האוצר, הסיבה להכחשה, בין היתר בגלל זעם מצידה של מפלגת 'דגל התורה'. בש"ס לא מתרגשים

בעקבות הזעם ב'דגל': לשכת רוה"מ מכחישה הדיווח על המינוי בש"ס
דרעי ונתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

באופן חריג: לשכת ראש הממשלה הממשלה מפרסמת הכחשה על דיווחים כי בתנועת ש"ס צפויים לקבל לידם את תפקיד סגן שר האוצר, תפקיד שהתפנה בעקבות קידומו של נציגם לתפקיד שר.

בלשכת ראש הממשלה הכחישו את נכונות הדיווח על כך שחבר הכנסת יעקב מרגי ימונה לתפקיד סגן שר האוצר במקומו של איציק כהן שישודרג ביום ראשון הקרוב לתפקיד שר השיכון לאור דרישתו של יו"ר דרעי בטענה לאי שוויון בחלוקת התפקידים.

על פי גורמים במערכת הפוליטית, ההכחשה פורסמה לאור זעם מכיוון 'דגל בתורה', כאשר דרישתם להתמנות לתפקיד סגן שר במעמד שר נדחתה בעוד ש"ס זוכה לשדרוגים.

בנוסף, גם בליכוד זועמים על חבילת התפקידים שמקבלים בש"ס וטוענים שהשותפות מקבלות תפקידים על חשבון קידומים בתוך תנועת הליכוד

שתי הסיבות הללו כאמור, הובילו להכחשה התמוהה והחריגה של לשכת ראש הממשלה.

גורמים בש"ס מנגד סירבו להתרגש מההכחשה של לשכת ראש הממשלה והבהירו כי תפקיד שר השיכון לא הגיע במקום תפקיד כזה או אחר, אלא הגיע בנוסף לתפקידים בעקבות טענת השר דרעי כי ש״ס סובלת מקיפוח, והם מבהירים כי אין בכוונתם לוותר על תפקיד סגן שר האוצר ובכוונתם להכניס מחליף במקום כהן שמונה לשר השיכון.

לשכת ראש הממשלה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד