י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כחול לבן צריכים להחליט"

מתווה עמיר פרץ להחלפת נתניהו נחשף

מה שלא צלח בשתי מערכות הבחירות הקודמות, חוזר שוב לכותרות. היוזם הפעם: ח"כ עמיר פרץ, מי שעמד בעבר בראש המפלגה הגדולה בשמאל וכיום עם 6 מנדטים בלבד, קורא למפלגות השמאל להתאחד למפלגה אחת גדולה להצבעה בפתק אחד 

מתווה עמיר פרץ להחלפת נתניהו נחשף
בנימין נתניהו/עמיר פרץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90/מארק ישראל סלאם, POOL

מתווה עמיר פרץ להחלפת נתניהו נחשף: ריצה משותפת של 'העבודה-גשר', 'כחול לבן' ו'מרצ'.

סיעת 'העבודה גשר' הביעה תמיכה מלאה של כל חברי הכנסת במתווה היו"ר עמיר פרץ למהפך וריצה של כל גוש המרכז שמאל לניצחון בבחירות.

יו"ר 'העבודה-גשר' ח"כ עמיר פרץ מסביר את המהלך: "מחר בבוקר אפגש עם בני גנץ ואניח בפניו את המתווה ללכת לממשלה שלא תסתפק בלהחליף את נתניהו - היא תחליף גם את המדיניות שלו".

לדבריו, "אני מניח על השולחן את המתווה שלי, הכדור עכשיו במגרש של כחול לבן. אני רוצה לוודא שאם יהיה מהפך הוא יהיה מהפך של שינוי ותקווה, ולכן, אני פונה לבני גנץ הערב וקורא לו לרוץ ברשימה משולשת עם מפלגת העבודה ועם מרצ ברשימה אחת. אסור לנו לאבד אף קול".

ח"כ פרץ מוסיף ואומר, "אני מרגיש את הייאוש. המהלך הזה יעיר את אזרחי ישראל החפצים בשינוי ויביא אותם לקלפי בהמוניהם. אני רואה חצי מיליון איש בכיכר רבין תומכים ברשימה. זה יביא אנרגיות חדשות לגוש. דבר כזה עוד לא היה בישראל, אנחנו נשנה את חוקי המשחק".

לסיום קרא לחבריו בגוש: "ב'כחול לבן' צריכים להחליט מי השותפים שלהם - אנחנו לשינוי ותקוה, או בנט וסמוטריץ' לסיפוח והפקרה חברתית. מרצ לא פסולה בעיני. אם גנץ יחליט שהוא לא חלק מגוש השינוי והתקווה, אנחנו נחליט מה נכון לגוש שלנו".

ב'כחול לבן' מאשרים שישנם מגעים ומוסרים כי מחר ייפגש היו"ר ח"כ בני גנץ עם יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ ועם יו"ר המחנה הדמוקרטי ח"כ ניצן הורביץ. הפגישות תתקיימנה בנפרד והן תואמו מבעוד מועד.

עמיר פרץ איחוד מפלגות מפלגת כחול לבן מפלגת העבודה מרצ בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד