ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסערה היומית

חבר המועצת להגנת הגר"י יוסף: "הרב ציין עובדות"

הרב אליעזר שמחה וייס, חבר מועצת הרבנות הראשית בטור מיוחד ב'בחדרי חרדים', יוצא להגנתו של הראשל"צ הגר"י יוסף, שספג לאורך היום מתקפות ארסיות מצד פוליטיקאים ואומר כי "הראשון לציון ציין עובדות כל הצעקות נגדו לא יכולות למחוק האמת"

חבר המועצת להגנת הגר"י יוסף: "הרב ציין עובדות"
הרב יצחק יוסף/הרב אליעזר שמחה וייס צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90/באדיבות המצלם

יש גורמים פוליטיים אינטרסנטיים המסיתים נגד הראשון לציון, בגלל מה שאמר במסגרת פגישה של רבנים בעניין מצב הגיור בארץ. בחודשים האחרונים אותם פוליטיקאים מסיתים כנגד מסורת היהדות וההלכה, ישנה הסתה נוראית כנגד הדת היהודית, מזלזלים במצוות ופוגעים בציפור נפשו של העם היהודי.

אותם אנשים, שגדלו במדינות בהם רדפו את הדת היהודית עד חורמה, במקום לגלות רגישות והבנה בשל הרדיפות שמהן סבלו, לדאבוננו הם המובילים את שנאת הדת כאן בארץ, שנאת הדת שנדבקו בה בארץ מוצאם! וחשוב להעמיד דברים על דיוקם!

רוב העולים מברית המועצות עולים כחסרי דת, כאשר הזכות שלהם לעלות היא מכח היות אחד הסבים יהודי, עולים המון נכדים שהם לא יהודים ושיש להם שלושה מתוך ארבעה סבים שאינם יהודים, אין להם מושג מה זה יהודי ואין להם שום סיבה לרצות להיות יהודים, מדינת ישראל בצדק מאפשרת להם לחיות בישראל ולקבל את כל הזכויות מטעם המדינה. מדינת ישראל לא יכולה לכפות אליהם להתגייר והם חיים חייהם בדומה לאופן שחיו בחו"ל.

בישראל יש יותר הריגה של חזירים משחיטה של בהמות כשרות, מוקמות כנסיות, בתי ספר של גויים שלא מעוניינים בגיור ולא חולמים על זה.

מה שאמר הראשון לציון בפגישה עם רבנים, זה שהמוני גויים עולים לארץ דרך סעיף הבנים בחוק השבות, מי שנפגע מהדבר בראש ובראשונה אלו אותם עולים. שכן, מעמידים אותם בכל שלב בחייהם בפני מציאות חיים בלתי אפשרית עבורם במדינה יהודית, תוך שמחלישים את המלחמה נגד ההתבוללות בחוץ לארץ בקהילות שרוצים לשמור על היהדות!

לאיזה מפלגות אנחנו מצפים שאותן כחצי מיליון נטולי דת יצביעו בכנסת? למפלגות דתיות או לאלה שלועגים ותוקפים את הדת?! האם זה לא נכון להאמין שהעלתם של נטולי דת תחזק את התוכניות הפוליטיות שלהם!

חז"ל הזהרנו מנגיעות! כמה נגיעות אנחנו רואים במערכת הפוליטיות השנה, שותקים כאשר רומסים את השבת בריש גלי, משנים את הסטטוס של שמירת שבת, נבחרי ישראל לא מוחים כנגד אלו שמתארים יהודים בכינויים שדומים לאלה שהשתמשו בהם אויבינו הגרועים ביותר, אבל תוקפים את הראשון לציון, על שהצביע על עובדות בעניין בעיות אובייקטיביות שנגרמות כתוצאה מהעליה לארץ ישראל ועל המלחמה נגד ההתבוללות!

הראשון לציון ציין עובדות. כל הצעקות נגדו לא יכולות למחוק האמת.

על ח"כ ליברמן שהיה כל כך קרוב לריבניצער, לבדוק עצמו אם הוא לא נדבק מהנגיף של שנאת יהודים שהשתוללה בארץ מוצאו ובמקום לתקוף את הראשון לציון, עליו לגנות סרטוני הסתה של אנשים שפוגעים באופן אישי במיליוני יהודים הנאמנים ושומרי תורה ומצוות!

מי יודע אם ההתקפות על היהודים בחו"ל אינה נגרמת כתוצאה מההסתה נגד היהודים בארץ!

היום עשרה בטבת התחלת המצור על ירושלים, לפי חז"ל גם אם עשרה בטבת היה נופל בשבת היינו צריכים לצום, משום שזה היה תאריך ההתחלה של צרות עם ישראל! אם עם ישראל היו לומדים מהמצור היו מתאחדים ולא היו מגיעים למצב של תשעה באב!

אנחנו כעם צריכים להתאחד סביב התורה והמצוות. הראשון לציון מנסה לאחד את העם ואי אפשר לעשות זאת בכך שמטאטאים בעיות מתחת לשטיח.

ודווקא ליברמן, שיש לו קשר עם הדת, צריך להראות אהבת תורה ומצוות ואהבת ישראל.

תיקון חוק השבות הוא אינטרס של עם ישראל ושל העולים.

חזק וברוך למרן הראשון לציון. חזור הביתה אביגדור ליברמן.

הרב יצחק יוסף עולי ברית המועצות העלייה הרוסית הרב אליעזר שמחה וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד