ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שוב זה קורה

עובד במוסד חינוכי לקח ילד לשירותים ופגע בו

מזעזע: כתב אישום הוגש נגד עובד במוסד חינוכי חרדי בירושלים, שנעצר בחשד שניצל את מעמדו, וביצע עבירות חמורות בקטין כבן 13 הלומד במקום

עובד במוסד חינוכי לקח ילד לשירותים ופגע בו
נערים צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד צעיר בן 22, עובד במוסד חינוכי חרדי בירושלים, שנעצר בחשד שניצל את מעמדו, וביצע עבירות חמורות בקטין כבן 13 הלומד במקום.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', מי שהגיש את התלונה הוא איש צוות בכיר במוסד החינוכי, לאחר שהנער סיפר לו כי מדריך העיר אותו מהשינה במהלך לילה בחודש דצמבר, לקח אותו לחדר השירותים, שם על פי החשד ביצע בו מעשים חמורים ואסורים.

התלונה הוגשה במרכז השרות החרדי שהקימה המשטרה בירושלים, במהלכה עלה החשד לביצוען של עבירות חמורות בקטין כבן 13 הלומד ושוהה במוסד חינוכי בירושלים, על ידי אחד המדריכים העובדים במקום.

במהלך חקירה סמויה של בלשי וחוקרי המשטרה, התחזק החשד נגד החשוד בן 22, והיום כאמור הוגש נגדו כתב אישום. לפיו, בזמן שעבד כמדריך בפנימייה בה הילד חוסה, בשעת הלילה, כאשר ליווה את הילד לשירותים, ביצע בו הנאשם עבירות חמורות ואסורות, בהיותו אחראי עליו ובאחד המקרים איים עליו שאם יספר על מעשיו יכה אותו.

פגיעה בילדים מוסד חינוכי וביערת הרע מקרבך מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד