י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הנדל והאוזר גוררים"

גנץ קובר את היוזמה: "לא נתאחד"; פרץ תוקף

לאחר שיו"ר העבודה עמיר פרץ הציע מתווה לאיחוד בין כל מפלגות השמאל במטרה להדיח את ראש הממשלה נתניהו, מבהיר היום יו"ר כחול לבן בני גנץ כי לא יהיה איחוד כזה. עמיר פרץ תוקף

גנץ קובר את היוזמה: "לא נתאחד"; פרץ תוקף
עמיר פרץ/בני גנץ צילום: פלאש 90

פחות מיממה לאחר שיו"ר העבודה - גשר הציג את המתווה שלו להחלפת ראש הממשלה על ידי איחוד כל סיעות השמאל, יו"ר כחול לבן, בני גנץ, קובר את היוזמה ומצהיר כי לא יתאחד עם סיעה נוספת.

בפתח ישיבת הסיעה אמר גנץ, כי "כחול לבן נחושה להוביל ממשלה של שינוי ותקווה, להגיע בבחירות הקרובות להכרעה ברורה ולהיות המפלגה הגדולה ביותר בכנסת. כדי שזה יקרה נדרש איחוד כוחות במפלגות השמאל הציוני בישראל. אין זמן ואין מקום לספינים".

גנץ עדכן על פגישתו הבוקר (רביעי) עם ח"כ עמיר פרץ ויו"ר המחנה הדמוקרטי ח"כ ניצן הורביץ ואמר כי "הבהרתי לשניהם שכחול לבן תמשיך להיות האלטרנטיבה השלטונית במרכז המפה ושהיא לא תחבור לאף מפלגה אחרת- לא מימין ולא משמאל. אני מצפה מהם לנהוג באחריות הנדרשת ולעשות את המעשה הנכון".

"אנחנו נרכיב ממשלה ציונית וממלכתית שתפסיק את השיסוי ותאחה את הקרעים בחברה הישראלית. ממשלה שתשים סוף לקריסה בחדרי המיון. ממשלה שתוביל רפורמות נדרשות במערכת החינוך שלנו כדי שלא נהיה במקום ראשון. ממשלה שתביא ביטחון לתושבי הדרום ותשמור על גבולותינו, תדאג לביטחון. ישראל צריכה שינוי. ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה" הוסיף גנץ.

במפלגת העבודה הגיבו ואמרו: "בכחול לבן מעדיפים להיגרר אחרי האג’נדה של יועז הנדל וצבי האוזר במקום ללכת למהלך פורץ דרך להקמת ממשלה של תקוה ושינוי. אנו עלולים להתעורר לממשלה שבה בנט, סמוטריץ ושקד מכתיבים את המדיניות."

פרץ הוסיף ואמר כי "נמשיך לבחון מה היא האופציה הטובה ביותר למהפך הדרוש בישראל, ובוחרי המרכז שמאל ידעו כי רק עבודה גשר גדולה תבטיח את החלפת ממשלת הימין הקיצוני."

בני גנץ עמיר פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד