כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ביטוח חיים - כי אי אפשר לדעת מה יילד המחר

עם פוליסת ביטוח חיים יש לך ולמשפחתך הבטחה לבסיס כלכלי במקרה של אסון, תאונת דרכים או מחלה חשוכת מרפא

ביטוח חיים - כי אי אפשר לדעת מה יילד המחר

כמה שווים החיים שלך? כמה חשובה לך המשפחה שלך? האם חשבת מה עלול לקרות לאשתך ולילדים אם חס ושלום, אתה, כמפרנס הראשי או היחידי תישאר ללא עבודה או מקור הכנסה כלשהו במקרה של תאונה או מחלה? אסור לנו לקחת סיכון כזה. אסור לנו להשאיר את המשפחה שלנו ללא עתיד בטוח.

מותו של אדם או אירוע הגורם לו לאובדן כושר העבודה משמעותם פגיעה ישירה בהכנסות והשפעה ארוכת טווח על השגרה הכלכלית לה הורגלו בני המשפחה כולה. חיים ארוכים מהווים הוצאה גדולה מאוד. אילו ידענו לאיזו תקופה צריכים להספיק לנו חסכונותינו, יכולנו להשתמש בהם ללא כל בעיה. אך תוחלת החיים שלנו היא חידה, ישנם מסלולים שונים של ביטוחי חיים שיכולים להתאים לצרכיך וכדאי להתייעץ עם חברות הביטוח וסוכן הביטוח על מנת לבחור מה הכי טוב למשפחה שלך.

ביטוח חיים באופן עקרוני הוא פשוט למדי: כל שנדרש ממך זה בסך הכל לשלם עבור הכיסוי הכספי למקרה של סיכונים שונים שעלולים לפקוד אותנו, חס ושלום, במהלך חיינו. על כן, ביטוח החיים מכונה בשם "ריסק" (Risk) או בעברית "סיכון".

חברות הביטוח משלמות לך או למשפחתך את הסכום המכוסה בפוליסה אם, חס וחלילה, מתרחש אסון כלשהו המכוסה בפוליסת הביטוח. למשל: תאונה, מחלה ללא מרפא, מצב סיעודי ועוד. במקרה שכזה, מובטחת לך המבוטח ולמוטבים שלך, בני משפחתך, סכום כסף אשר יעזור לכם להבטיח רמת חיים לאורך שנים רבות.

בכתבות הבאות נסקור עבורכם מידע אודות ביטוח החיים ונציג בפניכם את כל האפשרויות העומדות לפניכם: חסכון לפרט, כיסוי למקרה מוות, אובדן כושר עבודה ונכות והתוכניות המשלימות שמציעות חברות הביטוח.

לקבלת מידע נוסף על ביטוח חיים וריסק כנס לאתר חברת מגדל - לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חיים וריסק מחברת מגדל - לחץ כאן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד