י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד

החרדי קרע הדגל; חבריו עלו לנחם את האיראני • צפו

בתיעוד ברשת הטוויטר נראה יהודי בלבוש חסידי קורע את דגל ישראל "אנחנו יהודים, אנחנו לא צריכים מדינה" • בתיעוד נוסף, נראים אנשי נטורי קרתא עולים לנחם את שר החוץ האיראני מוחמד זריף על מותו של קאסם סולימאני • צפו 

החרדי קרע הדגל; חבריו עלו לנחם את האיראני • צפו
אנשי נטורי קרתא עם שר החוץ האיראני צילום: באדיבות המצלם

בתיעוד בטוויטר של אנשי נטורי קרתא, נראה אדם חרדי קורע דגל את ישראל בתוך בית כנסת. לא פורסם באיזה בית כנסת התרחש האירוע.

אותו אדם נראה מנופף בדגל פלסטיני בתוך הבית כנסת. אנשי נטורי קרתא פרסמו. כי "הרב החסידי האורתודוקסי קרע את דגל ישראל ונופף עם הדגל הפלסטיני בבית הכנסת. אנחנו יהודים, אנחנו לא צריכים מדינה, יותר מ -2000 שנה חיינו בשלום בלי המדינה שלנו, אנו רוצים שכל הארץ הקדושה תינתן לעם הפלסטיני" הם כותבים.

בהמשך נכתב בציוץ נוסף בו נראים תמונות של חרדים שנפגשים עם שר החוץ האיראני ג'אווד זריף, כשהם מחזיקים זר פרחים אותו העניקו לשר החוץ. "יהודי התורה ביקרו את שר החוץ האיראני ג'וואד זריף, והעבירו את תנחומיהם בפני הגנרלים האיראניים שנרצחו, אמריקה ביצעה פשעי מלחמה, אנו חולקים את כאב העם האיראני, מי שעשה את הפשע הזה חייב לתת דין וחשבון".

בהמשך נכתב. "כיהודי התורה אנו אומרים, העובדה שמדינה הורגת את בכירי איראן ועיראק על ידי כוחות, מסוקים וכלי טיס בארה"ב בשדה תעופה בינלאומי אינה עומדת בקנה אחד עם חוקים בינלאומיים, המעשה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לסולימאני הוא טרור ומלחמה".

מוחמד זריף נטורי קרתא איראן קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד