י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סקירה: מהם סוגי ביטוח החיים הקיימים?

ביטוח חיים למקרה מוות, ביטוח למקרה אובדן כושר עבודה וחיסכון לפנסיה. מה ההבדל בין השלושה ומה החשיבות של כל אחד מהם?

סקירה: מהם סוגי ביטוח החיים הקיימים?


ביטוח חיים למקרה מוות


ביטוח חיים למקרה של מוות, המכונה ריסק, נועד בראש ובראשונה להבטיח שבמקרה של פטירה שלך ח"ו, אשתך ובני המשפחה שלך יהיו מכוסים מבחינה כלכלית ולא יזדקקו לחסדי שמיים. רמת החיים לה הם הורגלו תישמר והם לא יצטרכו לדאוג למקורות הכנסה נוספים כדי לחיות כפי שהורגלו. אם בחרת במסלול זה, יש לך אפשרות לרכוש סכום של ביטוח חיים כאוות נפשך כמעט ללא כל הגבלה. המוטבים בביטוח, שיכולים להיות בני המשפחה שלך, יוכלו לבחור האם לקבל את סכום הביטוח בתשלום אחד או לחילופין, לפרוס אותו לתשלומים חודשיים למשך שנים רבות.


ביטוח אובדן כושר עבודה


ביטוח אובדן כושר עבודה נועד להגן עליך במקרה של מחלה או תאונה ח"ו אשר ישפיע על אפשרותך להתפרנס בכבוד. במידה וחברת הביטוח תכיר באובדן כושר עבודתך על פי תנאי הביטוח שרכשת ובעקבות כך לא תוכל לעסוק בעבודתך או בכל עיסוק סביר אחר - תהיה זכאי לאורך אותה תקופה לקבל שכר חודשי מחברת הביטוח עד להחלמתך או עד סיום תקופת הביטוח שהגדרת מראש או ח"ו עד לפטירה. בתקופה זו גם תשוחרר מתשלום פרמיית הביטוח לפוליסה אשר גם היא תשולם על ידי החברה. למעשה, ביטוח אובדן כושר עבודה יכול להירכש גם על ידי עצמאיים וגם על ידי עובדים כשכירים. הן המעביד והן העובד יכולים לרכוש פוליסת ביטוח כנגד אפשרות של אובדן כושר עבודה.


חיסכון לפנסיה


בחיסכון לפנסיה, באפשרותך לשריין חיסכון מספיק גדול, אשר ישרת אותך למשך כל תקופת הפנסיה המוערכת ברבע ממשך חייו הממוצע של אדם. למעשה, הינך מפריש במסגרת עבודתך או באופן עצמאי לאורך השנים, סכומים שונים לטובת אותו חיסכון. חיסכון לפנסיה מבטיח שכשתצא בשעה טובה ומוצלחת לפנסיה תוכל להמשיך לחיות לפי אותן אמות מידה להן אתה מורגל במשך השנים. והכי חשוב לזכור: חיסכון לפנסיה מתגלה כהשקעה הכרחית ומשתלמת למען העתיד.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח חיים וריסק כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חיים וריסק מחברת מגדל – לחץ כאן
ביטוח חיים ריסק מגדל ביטוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד