י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מריסק טהור ועד אבטחת הכנסה

מבולבלים מכל המונחים של ביטוח החיים? למה צריך בביטוח מרכיב חסכון, האם הפרמיה של הביטוח משתנה והאם ניתן להגדיל את סכום הפיצויים?

מריסק טהור ועד אבטחת הכנסה

אין לדעת מה ילד יום. מי שרוצה להיות בטוח שמשפחתו לא תסבול מחסור גם אם מצבו הבריאותי לא יאפשר לו לעבוד, או חלילה במקרה פטירה - דואג לביטוח חיים לעצמו. קיימות שתי מסגרות של ביטוח חיים : ביטוח ריסק - ביטוח חיים נטו ללא מרכיב חסכון, ביטוח ריסק עם חסכון - שילוב של ביטוח חיים למקרה פטירה וחיסכון לכל מטרה או לפרישה.

עלות הביטוח (הפרמיה) משתנה בהתאם לגילו של המבוטח. יש אפשרות לרכוש ביטוח ריסק אשר הפרמיה שלו משתנה. כל פוליסה של ביטוח ריסק מציינת את הגיל המקסימלי של הביטוח. לרוב הגיל הינו 67. אם רוצים להוסיף לביטוח ריסק טהור גם ביטוח תאונות או נכות, ניתן לעשות זאת באותה הפוליסה.

בחלק מהפוליסות הפיצוי משולם למוטבים כתשלום אחד בקרות מקרה הביטוח. אם ישנו רכיב של סכום ביטוח יורד - סכום הפיצוי יקטן. במקרה של הבטחת הכנסה למשפחה - סכום הפיצויים משולם בתשלומים חודשיים ולא בתשלום אחד. קיים בשוק גם ביטוח מעורב הכולל בתוכו מרכיב של חסכון. בפוליסה זו סכום החיסכון בתום תקופת הביטוח יהיה זהה לסכום הביטוח של הפוליסה.

לביטוח החיים למקרה מוות אפשר להוסיף גם כיסויים נוספים כמו: ביטוח אבדן כושר עבודה , ביטוח פגיעה בתאונה, נכות מקצועית, מאבק במחלות קשות ועוד. הרחבות אלו מאפשרות למבוטח להיות בטוח שהוא ומשפחתו לא ייפגעו כלכלית.

הצטרפות לכל ביטוח חיים מחייבת מילוי טופס הצהרת בריאות וויתור על סודיות רפואית. חשוב מאד למסור את כל המידע הרפואי המדויק. העלמת מידע עלולה לגרור לאי תשלום הביטוח.

חברות הביטוח השונות מציעות ביטוח חיים בתנאים שונים. חשוב מאוד להשוות את התנאים ואת המחירים. בתקווה שזמן תשלומי הפרמיה שלך יהיה ארוך ככל שניתן - אפילו הבדל לא גדול במחיר יגרור אחריו הבדל משמעותי לטווח ארוך.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח חיים וריסק כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חיים וריסק מחברת מגדל – לחץ כאן
ביטוח חיים ריסק אבטחת הכנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד