י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שניים פגשו עורכי דין

עצורי השב"כ ובהם בני ברקי יובאו לביהמ"ש

ששה ימים לאחר מעצרם של ארבעה, שלושה בגירים וקטין, בהם תושב בני ברק, שניים מהם נפגשו עם עורך דין, ודיווחו על הפרת זכויות קשה כלפיהם מצד חוקרי השב"כ. הארבעה יובאו היום לדיונים בביהמ"ש

עצורי השב"כ ובהם בני ברקי יובאו לביהמ"ש
חרדים עצורים צילום: פלאש 90

עצורי השב"כ יובאו לבית המשפט: היום (חמישי) עצורי השב"כ ובהם תושב בני ברק יובאו לדיונים בבית המשפט, וזאת לאחר ששניים מהעצורים פגשו אתמול לראשונה עורך דין לאחר ששה ימי מעצר.

העצורים החשודים בעבירות של פשע שנאה נגד ערבים, דיווחו לעו"ד על הפרת זכויות קשה כלפיהם בידי חוקרי השב"כ, עורכי דינם צפויים היום להגיש תלונות כנגד חוקרי השב"כ בעניין.

החל מהשעה 10:00 יובאו שלושת הבגירים והקטין, לבימ"ש השלום בפ"ת. את העצורים מייצגים עו"ד חי הבר, עו"ד עדי קידר, עו"ד נתי רום, עו"ד אמיר ברכה ועו"ד אביחי חג'בי כולם מטעם ארגון חוננו.

בתוך כך, אתמול האריכו חוקרי השב"כ את הצו המיוחד המונע מאחד מהעצורים לפגוש בעו"ד, מדובר בעצור שבעניינו הוגשה תלונה דחופה למבת"ן וזאת בעקבות תלונות שלו לבימ"ש כי חוקרי השב"כ מפעילים כנגדו אלימות.

אתמול, אמו של אחד מהעצורים פנתה בסרטון אל שר המשפטים אמיר אוחנה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט. בדרישה שיפעלו לפיקוח על חקירת הילדים "אני פונה לשר המשפטים, אני פונה לראש הממשלה נתניהו, לשר הביטחון בנט, לכל מי שאפשר שיבדקו מה שקורה שם ויעצרו את הדבר הזה, את כל מה שמנוגד לחוק".

לדברי האם, "אי אפשר לתת להם לעשות מה שהם רוצים בניגוד לחוק של המדינה. אנו יודעים כי הבנים שלנו במצב לא טוב. אין דין ואין דיין ואתם צריכים לעצור את זה. הבנים שלנו צריכים לצאת ומיד" מסרה.

עצורי שב"כ תושב בני ברק פשע שנאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד