י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

צפו במדריך המקצועי: כך אנשים מרוויחים 50,000 ש"ח בחודש באמזון

אמזון לא רק לחילונים • מהיום גם החרדים יכולים לסחור באמזון ולהרוויח 50,000 שקל לחודש • 'אמזון' נחתה בישראל וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לזירת המסחר הגדולה בעולם ולהתחיל להרוויח

צפו במדריך המקצועי: כך אנשים מרוויחים 50,000 ש"ח בחודש באמזון
משלוחים של אמזון מהאויר צילום: שאטרסטוק

ענקית הסחר העולמית 'אמזון' עשתה עלייה לישראל, כניסתה של 'אמזון' לשוק הישראלי עשויה לטלטל את הספינה של עולם הסחר הקמעונאי בישראל כפי שעשתה בשווקים אחרים ברחבי העולם.

הטלטלה של האחד היא ההזדמנות של האחר. הכניסה של אמזון לישראל היא הזדמנות יוצאת דופן עבור מי שמחפשים הזדמנות חדשה לעבוד מהבית ולהרוויח הרבה כסף. הבשורה הגדולה היא שגם אתם יכולים להיות חלק מההצלחה בעזרת צפייה חינמית בסרטון שילמד אתכם את המסחר באמזון

כך הפכה 'אמזון' לאהובת הסוחרים

לפני 25 שנה הוקמה חברת אמזון. צעד אחרי צעד צעדה החברה גדלה לממדים עצומים, עד שהפכה לחברת הסחר האלקטרוני המובילה בעולם. הצלחתה של 'אמזון' הייתה בשינוי הרגלי הקנייה של הלקוחות במדינות שבהם נכנסה לפעילות ובכלל בשוק העולמי.

את השינוי עשתה אמזון בזכות השימוש בשיטת שילוח והפצה בינלאומית יעילה ופשוטה ליישום, המעניקה יתרונות רבים לצרכנים ולבעלי העסקים. כך, את כל נושא ההפצה והשילוח מבצעת אמזון בשיטה קלה ומשופרת הנקראת FBA (Fulfilled by Amazon), המייתרת את הצורך של הספקים לדאוג למקומות אחסנה, ביצוע המשלוחים ומתן שירות לקוחות ולמעשה מאפשרת לסוחרים להתרכז בתהליך המכירה.

הפשטות ואספקת שירותי האחסון של אמזון הפרושים ב-175 מחסנים לוגיסטיים מדינות רבות ברחבי העולם, פתחה את הדלת בפני ספקים וסוחרים רבים שהתאהבו בפלטפורמה והחלו לסחור דרכה. 'אמזון' מצידה השקיעה בפתרונות שעושים את החיים קלים לסוחרים והם מצדם שילמו לה את העמלה.

מדינות השירות והיצע המוצרים סוד ההצלחה של 'אמזון'

'אמזון' השקיעה המון משאבים בממשק האינטרנטי שלה שבנוי באופן פשוט וברור. האתר מציע מגוון עצום של מוצרים (מעל 350 מיליון מוצרים) ופועלת כל העת להרחיב את תחומי הפעילות שלה לשווקים נוספים. מדיניות השירות של החברה הכוללת אספקה מהירה ללקוחות ונהלי חזרה פשוטים בתוספת מבצעים הפכו אותה לחביבת הלקוחות ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם כולל בישראל שרוכשים במיליארדי דולרים מידי חודש באתר החברה.

מטה חברת אמזון בארה"ב • קרדיט: שאטרסטוק

האיש שנותן לכולם להרוויח

לפני שנצלול פנימה לשיטה, נספר בקצרה על האיש שמאחורי המותג המצליח בעולם. מידי שנה מדרג מגזין העסקים פרובס את עשירי העולם. בשנים האחרונות תופס את המקום הראשון והבלתי מעורר ג'ף בזוס – הוא המייסד והבעלים של ענקית הסחר העולמית 'אמזון'.

חידת בזוס מעסיקה אנשים רבים בעולם, שמנסים לפצח את ההצלחה של האיש לצמרת עשירי העולם. אחת התשובות היא שבזוס בניגוד לחברות אחרות, נותן גם לקטנים להרוויח. בזוס מבין את מה שאחרים לא מבינים שאם גם הקטנים מרוויחים כולם מרוויחים.

איך גם את ואתה יכולים להרוויח 50,000 שקל בחודש?

אחרי שהסברנו ש'אמזון' נותנת לכולם להרוויח. אתם בטח שואלים את עצמכם למה אני לא שם? התשובה היא שאתם יכולים להיות שם ולהצליח בגדול. אם רק תתפסו מקום בזמן.

במגזר הכללי יש כבר לא מעט אנשים שלמדו את השיטה והם מרוויחים עשרות אלפי שקלים בחודש, עכשיו גם אנחנו החרדים יכולים.

צפו חינם בסרטון שילמד אתכם את רזי המסחר באמזון>>> 

הסוחר שהרוויח 25,000 דולר ממכירה של מוצר אחד ב'אמזון'

סיפור קטן ימחיש לכם איך באמת אפשר להרוויח ב'אמזון'. סוחר ב'אמזון' רוכש דרך האינטרנט מיצרן בקצה השני של העולם מוצר מסוים בעלות של 3 דולר ליחידה. הוא שולח את המוצר בעלות של 1 דולר עמלת שילוח למחסני 'אמזון'. החברה גובה עבור האחסון, השילוח ועמלת מכירה על כל מוצר 5.5 דולר. אליהם נהוג להוסיף עוד 2.5 דולר עלות פרסום. סה"כ העלויות ליחידה היא 12 דולר.

הסוחר מוכר את המוצר ב'אמזון' במחיר של 17 דולר ליחידה. ובכך מייצר רווח של 5 דולר על כל מוצר בודד. המשמעות היא שלאחר מכירת 5,000 יחידות X כפול 5 דולר – והנה רווח מצטבר של 25,000 דולר. על מוצר אחד. כאמור צריך לזכור שאנחנו מדברים על שוק של מאות מילוני בני אדם ברחבי העולם, כך שהמספרים יכולים אפילו לקפוץ ולייצר רווח של 50,000 דולר וגם הרבה יותר.

אתם קולטים? גם אם נוריד מהמספר קצת, העלות ראשונית של הקמת חנות, השקעה בסחורה וכדומה עדיין מדובר בספרים מטורפים.

מחזורי המכירות באמזון • קרדיט: באדיבות המצלם

בפעם הבאה שיצאו לך העיניים מהרכב החדש של החבר שלך אל תגיד חבל של נכנסתי בזמן

אחרי שהבנו את השיטה ואת המספרים, עכשיו זו ההזדמנות שלך להיכנס לזירת המסחר של 'אמזון'.

בשנה הבאה שתראה את השכן יוצא מהחנייה עם הרכב החדש שלו, אל תגיד חבל שלא הצטרפתי ל'אמזון'.

שתשמע על הבן דוד שסידר דירה לבת שלו אל תגיד חבל שלא למדתי לסחור ב'אמזון'

שתשמעי על החברה שעזבה את העבודה ויש לה המון זמן פנוי לבית וגם לילדים, אל תגידי חבל שלא למדתי לסחור ב- 'אמזון'.

לא אומרים חבל מנצלים את ההזדמנות שהחרדים מגיעים לאמזון ולוחצים כאן>>

סדרת סרטונים חדשה על אמזון ישראל מסבירה על ההזדמנות המיוחדת שאתם חייבים להכיר>>

אמזון אמזון ישראל וירטואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד