י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למעלה מ14 אלף איש ישתתפו היום בסיום הש"ס הגדול בישראל

מעמד היסטורי מרגש ומיוחד בהשתתפות מרנן ורבנן שליט"א ואלפי לומדים ונבחנים במסלולי 'דרשו' • במהלך המעמד יושמעו יצירות מוזיקאליות חדשות שנכתבו לכבוד המעמדים הגדולים לכבודה של תורה • המשתתפים יזכו במארז ספרים מהודר באדיבות מחלקת ההו"ל של ארגון 'דרשו' • הכרטיסים למעמד אזלו • כ-200 אוטובוסים מרחבי הארץ יסיעו את המשתתפים

למעלה מ14 אלף איש ישתתפו היום בסיום הש"ס הגדול בישראל
מראות מסיום הש"ס צילום: באדיבות המצלם

התרגשות רבה בעולם היהודי בכלל, ובקרב עשרות אלפי נבחני 'דרשו' בכל הריכוזים היהודיים ברחבי תבל - בפרט, לקראת מעמד סיום הש"ס שיתקיים מחר, יום חמישי ברוב פאר והדר לכבוד התורה ולומדיה, ובהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ב'יד אליהו' בתל אביב. מדובר במעמד סיום הש"ס הגדול ביותר שנערך במחזור זה בישראל, והמעמד המרכזי של ארגון 'דרשו'.

במהלך המעמד שיקבע שיאים חדשים בכל הקשור להשקעה במעמדי סיום הש"ס מאז ומעולם, יושרו לכבודה של תורה לחנים חדשים ומרגשים, כאשר מי שאמון על הצד של ההפקה המוזיקאלית הוא שלום וגשל. במהלך המעמד היוצר והמלחין ר' מונה רוזנבלום יציג יצירת מופת "בְּהִתְאַסֵּף רָאשֵׁי עָם" שנכתבה במיוחד למעמד, ותבוצע ע"י ר' מוטי שטיינמץ ור' זאנוויל וינברגר. במהלך המעמד יבוצעו שירים נוספים ע"י תזמורת המנגנים ומקהלת מלכות, והזמרים ר' ישראל אדלר, ר' שלמה כהן, אלי הרצליך, זאנוויל וינברגר ואהרלה סמט וילד הפלא דודי הרשקופ, תחת ניצוחם של מוישי רוט רובי בנט ומשה לאופר. את המעמד מפיקה חברת "מיכאל כפלין הפקות".

במהלך המעמד תוקרן גם מצגת מיוחדת ומרגשת "הִנֵּה יָמִים בָּאִים" שהוכנה ע"י ר' מרדכי צין ור' יוסי פולק שתתפרש לאורך כ-30 דקות ותנוע בין שתי מלחמות העולם, כשהיא מתארת את המכה הגדולה שניחתה על יהדות אירופה המעטירה. המצגת המיוחדת, שמשלבת מציגים חיים על הבמה, מביאה באופן נוגע ללב את סיפורם המיוחד של אב ובנו שהיו בכינוס הגדול בווינה בשנת תרפ"ג, ומסיירת בין תחנות שונות בדברי ימיה של יהדות אירופה ערב חורבנה הגדול, וממחישה את חשיבות דף הגמרא להמשך שלשלת הדורות.

המשתתפים במעמד הסיום יזכו במארז ספרים מהודר מספריית הפאר בהוקרה מאגף ההוצאה לאור של ארגון 'דרשו'. הספר המבוקש ביותר שיחולק במעמדים הוא ההו"ל המפוארת ומאירת העיניים של 'דרשו' על "פרקי אבות".

ספר נוסף שיצורף למארז הספרים המהודר הוא ספר "בתורת ה' חפצו". ספר צבעוני ומאיר עיניים בן למעלה מ-200 עמודים, לעידוד לימוד התורה בעמקות, המעורר את לב הקורא ל"גישמאק" מיוחד ללימוד בעיון בתורה הקדושה, ומשלב עובדות וסיפורים מרתקים על התמדתם של גדולי ישראל.

עוד לפני תחילת המעמד, יתקיים יריד מיוחד וחד-פעמי שבמסגרתו יוצעו לציבור הקדוש ספרי 'דרשו' במחירים מוזלים. ביריד המיוחד יימכרו עודפים של מאוצר הספרים המפואר של 'דרשו', במחירים חסרי תקדים של החל משקל אחד לכרך. השנה, כשירות מיוחד למשתתפים, יתאפשר משלוח עד הבית של הספרים הנרכשים, בעלות מסובסדת של 10 שקלים בלבד.

מארגון דרשו נמסר כי ישנם מאות הממתינים לקבלת כרטיסים, שעקב הביקוש הגדול לא הסתייע לספק להם כרטיסי כניסה. אם יש ברשותכם כרטיס מיותר, או אם אין באפשרותם להגיע למעמד הגדול, אנא, פנה עוד היום למוקד 'דרשו' 02-5609000 על מנת שהכרטיס יוכל לעבור לממתינים. להזמנת מקום להסעה למעמד ביד אליהו אנא פנו למוקד ההסעות: 073-76-83-733

דרשו סיום הש"ס אצטדיון יד אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד