י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רוצים פגישה אישית עם האנשים שמאחורי הסטארטאפים? הכנסו

במקום לקרוא על סטארט־אפ שנמכר במיליונים ולאכול את הלב, בואו לפגישה אישית עם האנשים שמאחורי הסטארט־אפ, תוכלו לשאול אותם את כל השאלות ולקבל את כל התשובות, ללא התחייבות ומבלי להשקיע פרוטה. מהרו, מספר הפגישות וזמנן מוגבל

רוצים פגישה אישית עם האנשים שמאחורי הסטארטאפים? הכנסו
פגישה אישית צילום: שאטרסטוק

כמה פעמים שמעתם על סטארט־אפ שהצליח והפך את ההמצאות שרצו במוחותיהם הקודחים של יזמיו למוצרים שנמכרים בשוק. כמה פעמים שמעתם את סיפורם של מיראבליס, וייז, מובילאיי ועוד חברות הזנק גדולות וקטנות שנרכשו במאות מיליונים ועשרות מיליארדים והפכו את מהירי ההחלטה שהשקיעו בהן בהיותן בחיתולים למיליונרים. כמה פעמים שאלתם את עצמכם כיצד יכול משקיע מן השורה, נטול יועצים ורואי חשבון מלומדים, להבחין בין השקעה "שווה" להשקעה באשליה. כמה פעמים אמרתם לעצמכם שהייתם רוצים לפגוש פנים אל פנים את הממציאים, את המפתחים ולשאול אותם את כל השאלות הקשות לפני שאתם מפקידים בידיהם את הכסף שלכם?

מסתבר שאתם לא לבד. ישנם משקיעים רבים שהיו רוצים להיכנס להשקעות בחברות הזנק, במיוחד בשלבים הראשונים כמו שלב הסיד (SEED) כאשר ההשקעה הנדרשת קטנה יחסית לתמורה שבעלי החברה מוכנים לתת עבורה, אך הם אינם עושים זאת מחשש שיפלו בפח. אלפי חברות הזנק ישראליות פעילות בכל זמן נתון, על כמה מהן אתם יודעים די מידע שיאפשר לכם להשקיע בראש שקט?

בקבוצת 'בסדנו' שמחזיקה מספר קרנות השקעה בחברות הזנק, מכירים את הבעיה הזו מקרוב ויש להם גם פתרון אידיאלי עבורה ועבורכם. רוצים לדלג על כל הממבו-ג'מבו השיווקי ולדבר ישירות עם האנשים שמאחורי הסטארט־אפ בפגישה אישית? לכו על זה. בואו לשחק במגרש של הגדולים ולחוות "רוד שואו" אישי משלכם. תוכלו לשאול את השאלות הקשות ולקבל או לא את התשובות המלאות.

בכנס 'לדעת להרוויח 5' של קבוצת 'בסדנו' שייערך ביום רביעי ה־15 לדצמבר בבנייני האומה בירושלים, ובו תושק קרן הון סיכון חדשה לענף הפרופטק בשם 'בילט־אפ', תוכלו לשבת לפגישה אישית עם אלי גורספלד, עם רן קרן, עם יובל גלוז ועם עומר בריינר. כל אחד מהם צבר ניסיון רב בסצנת ההייטק המקומית ויש לו הרבה מה לתת לכם. לבד, באחד על אחד. אתם לא חייבים להתחייב על השקעה, אתם לא צריכים להתחייב על שום דבר, רק למלא פה את הפרטים כדי לקבוע פגישה עם מי מהם שתרצו (על בסיס מקום פנוי כמובן). אז למה אתם מחכים? בואו ללמוד מהגדולים, ממי שיודעים איך אפשר לעשות כסף מרעיונות יצירתיים. לחצו כאן להרשמה לכנס ולקביעת פגישה אישית עם המקצוענים.

מעוניינים להרשם לכנס לדעת להרויח? התקשרו 072-371-3478 

בסדנו סטארט-אפ פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד