י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעוד

בני ברק: פרץ לחנות וגנב כלי כסף במאות אלפים • צפו

בליל אמש, שעה וחצי לאחר חצות, פרצו אלמונים לחנות מתנות בבני ברק וגנבו כלי כסף בשווי מאות אלפי שקלים • הפורץ נקלט במצלמות האבטחה, אך כיסה את המצלמות • צפו בתיעוד

בני ברק: פרץ לחנות וגנב כלי כסף במאות אלפים • צפו
תיעוד הפריצה צילום: באדיבות המצלם

בליל אמש (רביעי) כשעה וחצי לאחר חצות, הגיעו אלמונים לחניון ברחוב חזון איש בבני ברק, פרצו לחנות לחתן וכלה, וכלים לשולחן שבת וכו', גנבו שם כלי רכב בשווי רב.

בתיעוד מצלמות אבטחה שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראה רכב נכנס לחניון בשעה 1:25 בלילה, ונוסע לאיטו, כך שניתן לראות בבירור את מספר לוחית הזיהוי של הרכב. על פי הערכה זה הרכב של הפורץ, אך אין ודאות לכך.

נהג הרכב שככל הנראה הבין כי יש מצלמות, ממשיך בנסיעה עד כמט סוף טווח הראייה של המצלמה, אז יורד אדם מצד שמאל של הרכב, אולי הנהג, מכסה מצלמה בצד ימין אז ניגש לעבר המצלמה הנוספת, ומכסה גם אותה כך שהפריצה אינה מתועדת.

תיעוד הפריצה

בעלת העסק "שי פור יו", שגילתה הבוקר (חמישי) על הפריצה, הגישה תלונה במשטרת מרחב דן, וחוקרי מהחלקה לזיהוי פלילי הגיעו למקום ואספו ראיות פורנזיות על מנת לנסות לאתר את הפורצים.

תיעוד הפריצה

להערכת בעלת העסק, נגנבו כלי כסף בשווי של מאות אלפי שקלים, זאת מעבר לנזק שנגרם לחנות עם הפריצה. "אשמח שתפרסמו שאם מישהו נתקל באנשים שמנסים למכור כלי כסף, נא להתקשר לטלפון 0527173361" ביקשה בעלת החנות מ'בחדרי חרדים', בניסיון להגיע אל הפורצים.

פריצה כלי כסף תיעוד וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד