ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות החלטת בית המשפט

מאות מפגינים בצרפת: "מוכרת כמדינה אנטישמית ולא ניתן לסמוך עליה"

 ביום ראשון האחרון, התקיימה הפגנת ענק של הקהילה היהודית בצרפת על החלטת בית המשפט לזכות טרוריסט מוסלמי באשמת רציחת הרופאה החרדית שרה חלימי הי"ד ב-2017, בתירוץ שלא היה אחראי למעשיו 

מאות מפגינים בצרפת: "מוכרת כמדינה אנטישמית ולא ניתן לסמוך עליה"
ההפגנה נגד החלטת בית המשפט צילום: באדיבות המצלם

ברחובות פריז התנוססו השבוע בגאון דגלי ישראל, ולא מסיבות של ביקור מדיני רשמי אלא בגלל הפגנה ענקית מיוחדת של הקהילה היהודית נגד האנטישמיות הגואה בתקופה האחרונה ברחבי המדינה. את דגלי ישראל הגדולים ארגנו והניפו חברי תנועת בית"ר בהנהגתה של ניל"י פיצ'ון, שליחת בית"ר לצרפת., במטרה להראות בעיקר לקהילה היהודית המקומית שאין סיבה לפחד או להסתיר את זהותם. ההפגנה התקיימה ביום ראשון האחרון, כזעקה של הקהילה היהודית על החלטת בית המשפט לזכות טרוריסט מוסלמי, באשמת רציחת הרופאה החרדית שרה חלימי הי"ד ב-2017, בתירוץ שלא היה אחראי למעשיו.

החניכים שהניפו לצד דגלי ישראל גם את דגלי בית"ר, הדגישו כי: "צרפת מוכרת כמדינה אנטישמית ולא ניתן לסמוך עליה שתגן על כל אזרחיה בצורה צודקת ושוויונית כפי שהיא מתגאה שהיא".

שליחת בית"ר לצרפת-ניל"י פיצ'ון סיכמה את האירוע: "דגל ישראל אינו רק דגלה של מדינת ישראל, אלא דגלו של העם היהודי כולו, והצבעים היחידים שבאמת מייצגים אותו. יחד עם דגלי בית"ר העברנו מסר לכל הקהילה, שתנועת בית"ר באה להעיר את הקהילה היהודית ולתת לה להבין את משמעות "אם אין אני לי, מי לי", ולהחזיר לה את הגאווה אליה כיוון תמיד ראש בית"ר זאב ז'בוטינסקי".

שרה חלימי צרפת פסק דין רצח אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד