ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

כינוס ענק של מפלגת נעם - פותחים במפקד למפלגה

מאות פעילי נעם, יחד עם ראשי ורבני המפלגה התכנסו הערב בירושלים. בכינוס הכריזו בנעם על פתיחת מפקד למפלגה.הרב צבי טאו: "במקום שאין אנשים השתדל להיות איש - ובמקום שאין מפלגה אז עלינו גם להיות אנשים"

כינוס ענק של מפלגת נעם - פותחים במפקד למפלגה
כנס פעילי נועם צילום: באדיבות המצלם

מפלגת נעם ערכה הערב (ה') בהשתתפות מאות פעילים ופעילות כינוס בבית וגן בירושלים, בו הכריזו על פתיחת מפקד למפלגה.

הכינוס מגיע לאחר שלפני מספר ימים הודיעה נעם כי היא לא תרוץ בבחירות הקרובות לכנסת והיא החלה בבניית מוסדות המפלגה ובהכנות לריצה בבחירות הבאות. בנעם מצביעים על העדר בית לציונות הדתית ומקווים כי המפלגה תיהיה האלטרניטיבה האידיאולוגית של הציבור הלאומי-יהודי בישראל.

בכינוס השתתפו הרבנים הרב צבי ישראל טאו, הרב ישעיהו דורון, הרב אלעזר נאה, הרב קובי דביר ורבנים נוספים.

הרב טאו דיבר בכינוס על הצורך במפלגת נעם "במקום שאין איש השתדל להיות איש ובמקום שאין מפלגה ששמה לב לדבר היותר מהותי והיותר נצרך לקיומנו ועתידנו אז עלינו להיות אנשים, ולא משום שאנחנו גאונים ולא משום שאנחנו מחפשים שם בהיסטוריה.

אנחנו ניגשים בענווה ובהכנעה לשרת את עמנו, עבד לעם קדוש על אדמת הקודש, ואנחנו כולנו יחד כולנו תפילה ואנחנו בעצם מוציאים לפועל את מה שכל המדינה וכל העם כולו בתוך תוכו הוא מאמין ושואף וצמא ויהי ה' אלוקינו עמנו כאשר היה עם אבותינו אל יעזבנו ואל יטשנו ונהיה בע"ה מבורכים למדינה טהורה, קדושה, והולכת וצומחת עד צמיחת הישועה."

הרב דרור אריה דיבר על הדברים שבכוונת נעם לתקן "השבת נרמסת, המשפחה הנורמלית נדחפת אל מחוץ למרחב הליגטימציה, ואת מקומה מנסים לתפוס עיוותים חשוכים מימות סדום, מצרים וכנען. באנו לארץ הקודש להקים ממלכת כהנים וגוי קדוש, ולא כדי להשחית את עתידתו לבטלה."

בכינוס נשא דברים גם אבי מעוז "מדינה בה בתי המשפט מבטלים את חוקי הכנסת ומתעלמים מבחירת העם, זה לא נורמלי, מדינה שמעודדת עלייה של יהודים ומגרשת מסתננים שהגיעו אליה בניגוד לחוק, זה נורמלי!
אבל מדינה שמעלימה עין ומטמיעה לתוכה אלפי מסתננים זה לא נורמלי.

צה''ל חזק ומנצח, זה נורמלי, אך כאשר שיקולי מגדר ישפיעו על האינטרסים וההתנהלות של צה''ל, זה לא נורמלי. ממשלת ישראל שמושלת, ולא ממשלת עומק של קרנות זרות ותקציבים מממשלות אחרות, זאת מדינה נורמלית.

ההסטוריה מלמדת שדווקא מי שהלך בדרך האמת, הוא זה שהצליח לדורות. האמת שלנו היא כל כך פשוטה וישרה ואף אחד לא יוכל לכבות אותה. נעם הסירה את הפחד מלדבר על מה שמנסים להסתיר מאתנו." הוסיף מעוז.

בנוסף דיברו באירוע גם עו"ד אלדד רבינוביץ וסא''ל (במיל) אייל תם. הרב צבי קוסטינר שלח ברכה מצולמת לאירוע. בסיום הכינוס, הכריזו בנעם על פתיחת המפקד למפלגה. מאות הפעילים צפויים להתחיל בימים הקרובים לפקוד מתפקדים למפלגה. לפעילים חולקו ערכות עזר עם חומרים אשר יסייעו להם בהסברה.

בחומר ניתן למצוא בין השאר חוברת עם חומרי מחקר על השתלטות ארגונים זרים על משרד החינוך, על צה"ל ועל גופי ממשל נוספים.

מפלגת נעם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד