י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברוך דיין האמת

איש העסקים מבני ברק שהיה עמל בתורה

הרב מרדכי מנחם גרינשפן ז"ל מדמויות ההוד בבני ברק תלמיד חכם עצום שלמרות עסקיו היה יושב ולומד הלך הלילה לעולמו. יהי זכרו ברוך

איש העסקים מבני ברק שהיה עמל בתורה
הרב מרדכי מנחם גרינשפן ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר הלילה הרב רבי מרדכי מנחם גרינשפן ז"ל מי שהיה מוכר כבעלים של חנות 'פמילי סנטר' הידועה ברחוב השומר בעיר התורה והחסידות והוא בן 72 בפטירתו. 

המנוח בנו של הרב זאב גרינשפן ז"ל היה צנוע ונחבא אח הכלים. תלמיד חכם עצום שלפרנסתו  פתח את חנות לבגדי הילדים מפורסמת בבני ברק, "פמילי סנטר".

ר' מנחם היה בעל תעודת כושר לרב עיר. אך העדיף להישאר עניו וצנוע, הרב גרינשפן היה בעל חסד עצום, והיה תלמיד חכם עצום שהיה בקי בכל מכמני התורה.

אחד ממכריו הרבים מספר ל'בחדרי חרדים' "ר' מנחם כל כולו היה איש של אמונה גם בעסקיו וגם בלימוד התורה שזה היה חלק בלתי נפרד מחייו הכל היה ביושר מתוך יראת שמים צרופה".

הרב גרינשפן ז"ל היה חולה במשך תקופה ארוכה במחלה קשה, וקיבל את ייסוריו באהבה ובדומיה. אתמול ליל שישי, ליבו הגדול לא עמד יותר, ולמגינת לב משפחתו החשובה וידידיו הרבים, הוא נפטר לבית עולמו.

הוא השאיר אחריו דור ישרים מבורך בנים ובנות, חתנים וצאצאים ההולכים בדרך השם. אחד מבניו ראש רשת הכוללים 'נרו יאיר' הרב ישעיהו גרינשפן. 

מסע הלוויה יצא היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת ויחי) בשעה 11:00 מביתו ברחוב ישעיהו 17 בבני ברק דרך בית הכנסת ראדזין ברחוב אהרונסון לבית החיים ויז'ניץ שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

פמילי סנטר הרב מרדכי מנחם גרינשפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד