י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"להיטלר הייתה נקודה"

ביקש חופשה ובעל הפיצריה הגיב: "תשרוף יהודים"

נער יהודי בן 17 תובע את מנהל הפיצרייה בה עבד, לאחר שקיבל הודעות טקסט אנטישמיות לאחר שביקש חופשה עקב חגים יהודיים.

ביקש חופשה ובעל הפיצריה הגיב: "תשרוף יהודים"
מסעדה צילום: pixabay

נער יהודי צעיר בניו ג'רזי תובע את מנהל הפיצרייה בה עבד, לאחר שקיבל הודעות טקסט אנטישמיות לאחר שביקש חופשה עקב חגים יהודיים.

ניקולאס בוגן, בן 17, עבד תקופה קצרה בפיצרייה בניו ג'רזי, וביקש לקחת חופש בראש השנה האחרון. ה"ניו יורק פוסט". מדווח, כי ניקולאס בוגן, בן 17, החל לעבוד בפיצריה במתחם איטונטאון - ניו ג'רזי, בספטמבר שנה שעברה, וקצת יותר משבוע לאחר שהחל בעבודה, ביקש חופש בראש השנה, מנהל הסניף הגיב לבקשה עם שליחת הודעות פוגעניות, ואימוג'ים מבזים.

בשרשור הודעות בקבוצת וואטסאפ שכללה את בוגן הצעיר, המנהל, ושני משלוחנים, כתב בוגן "אני חוגג את החג היהודי מחר בערב". בתגובה כתב המנהל צרור קללות קשות נגד הצעיר. כך על פי התביעה שהוגשה בסוף נובמבר. המנהל כתב, "תשרוף אותם באש", ושם אמוג'י של אש, "כמו שהיטלר ניסה לעשות הייתה לו נקודה." כתב המנהל.

בוגן הצעיר לא חזר לעבוד במקום, כיוון שהיה מבוהל מאוד, עורך דינו, אמר כי למרות שבוגן לא חזר ולא סיפק הסבר לפיצריה למה הוא לא חוזר לעבוד, איש בפיצרייה מעולם לא התקשר לראות מה קרה או להתנצל.

בוגן שהגיש את התביעה עם הוריו אמר ל"פוסט". "חשבתי שהמנהל צוחק, ואחרי שהוא אמר לי שהוא רציני זה ממש פגע בי, הייתי בהלם ומאד הצטערתי באותו זמן,"

אנטישמיות ניו ג'רזי פיצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד