י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הודעה נמסרה למשפחות המחבלים

צה"ל יהרוס את בתי המחבלים של דביר שורק ורינה שנרב הי"ד

צה"ל יהרוס את בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד ורנה שנרב הי"ד • כמו"כ הודיע צה"ל כי בית המחבל שרצח את רזיאל שבח הי"ד, שנבנה מחדש ייהרס שוב

צה"ל יהרוס את בתי המחבלים של דביר שורק ורינה שנרב הי"ד
מיפוי לקראת הריסת בית המחבל צילום: דובר צה"ל

צה"ל יהרוס את בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד ורנה שנרב הי"ד. בית המחבל שרצח את רזיאל שבח הי"ד, שנבנה מחדש ייהרס שוב.

הלילה (שישי) נמסרו הודעות למשפחות המחבלים מחמוד עטאונה, וליד חנאתשה ויזן מגאמס, על כוונת צה"ל להרוס את הבתים בהם התגוררו.

המחבל מחמוד עטאונה, שהיה חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז ביום 8 באוגוסט 2019, בו נרצח רב-טוראי דביר שורק הי"ד. המחבלים וליד חנאתשה ויזן מגאמס, שביצעו יחד את הפיגוע ביום 23 באוגוסט 2019 במעיין דני, סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה הנערה רנה שנרב הי"ד ונפצעו אביה ואחיה, איתן ודביר שנרב. למשפחות המחבלים ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

בנוסף, נמסרה הודעה למשפחת המחבל אחמד קונבע, מהחוליה שביצעה את פיגוע הירי בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד בחודש ינואר 2018, על כוונה להרוס מבנה שנבנה מחדש במקום בו נהרס בית המשפחה.

בחודש אפריל 2018 הרסו לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות מג"ב את ביתו של המחבל. ממידע שהתקבל בידי כוחות הביטחון עלה כי הבית מצוי בהליכי בנייה מחדש באותו מקום.

צה"ל מבצע פיקוח ומעקב על בתי מחבלים שנהרסו על מנת לוודא שאינם נבנים מחדש.

הריסת בתי מחבלים רינה שנרב דביר שורק צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד