י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התיירים אוהבים הפגנות

ההפגנות בירושלים לא מרתיעות את התיירים מלבוא לבקר בעיר הקודש. מסקר שערך מגזין אמריקני עולה: ירושלים מהווה מוקד תירותי נחשב מפריז ולונדון. אז מה, התיירים אוהבים פחים שרופים?

פח אשפה עולה באש. מושך תיירים?
פח אשפה עולה באש. מושך תיירים?

העיר ירושלים זכתה במקום ה-17 בדירוג השנתי של המגזין האמריקני 'טראוול אנד ליז'ר' ל-20 הערים הטובות בעולם לתיירים. זאת על פי סקר אשר נערך באינטרנט בין החודשים ינואר-מרץ.

ערים תיירותיות מפורסמות כמו ברצלונה, לונדון, ופריז כלל לא נכנסו לרשימה. ירושלים אשר לא נכללה בדירוג בשנה שעברה, כיכבה בשנה זו ברשימה היוקרתית במקום השני מבין מדינות המזרח התיכון.

מדי שנה מתפרסמת רשימה במגזין היוקרתי, בו מדורגים בתי המלון הטובים ביותר, הערים הפופולאריות והאיים היפים.

הערים קוויבק, קייטו וסיאם-ריפ, דורגו אחרי ירושלים ברשימת 20 הערים הטובות בעולם לתיירות. בשבוע השא ייערך טקס חגיגי בניו-יורק לציון הזוכים בדירוג.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בירך על דירוגה של העיר ירושלים בין הערים הטובות בעולם לתיירים, ואמר: "העירייה בראשותי עושה מאמצים רבים למימוש הפוטנציאל האדיר לתיירות בעיר ואף הצבנו יעד להגדלת מספר התיירים באופן משמעותי בעשור הקרוב. ירושלים היא משאת ליבם של מיליארדי מאמינים ברחבי העולם ובימים אלו אנו עורכים עבודת מטה נרחבת למיפוי צרכי התיירים ויישומם, להתאמת תחום התרבות המקומי לשוק הבינלאומי והבאת כנסים בינלאומיים לעיר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד