י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"פרצוף נכלולי ותמים"

דעה: לספרדים לקח זמן להבין ש'דגל התורה' גזענים ומתנשאים

"עד הבחירות לא עשיתם איתם שידוכים, לא סמינרים, לא תלמודי תורה אבל ביום הבוחר הם שייכים לכם?? פשוט אותם ספרדים לקח להם זמן יותר להבין שאתם שם בדגל התורה גזענים ומתנשאים" • טור דעה חוצב להבות של פעיל ש"ס אברשה (אבשלום) אוחיון

דעה: לספרדים לקח זמן להבין ש'דגל התורה' גזענים ומתנשאים
משה גפני צילום: דוד כהן, פלאש 90

"ב'דגל' זועמים על אריה דרעי שהחזיר את כל בני התורה הספרדים לש"ס?!" (בחדרי חרדים). למה זועמים?? פשוט אותם ספרדים לקח להם זמן יותר להבין שאתם שם בדגל התורה גזענים ומתנשאים!

הרי עד הבחירות לא עשיתם איתם שידוכים. לא סמינרים, לא תלמודי תורה אבל ביום הבוחר הם שייכים לכם??

מזמן כבר אמרתי שסך הכל אחינו האשכנזים הקדימו אותנו בהגעה לישראל ובאופן טבעי לקח לנו קצת זמן להשתלב וברוך השם מאז שקמה תנועת ש"ס המעטירה ע"י הרב עובדיה זצוק"ל וע"י שליחו הנאמן הרב אריה דרעי וכיום בהנהגתו הרוחנית של חכם שלום . מוסדותינו לתפארת! בנינו עידית שבהם! בנותינו צנועות שבהם!.

ולכן, אתם שם בדגל במקום להיות עסוקים בנו הגיע הזמן שתטפלו בגרעין שלכם ולא לרעות בשדות אחרים. כי הכלל אומר - שאתה עסוק באחר, שלך בורח.

הבית של הספרדים - ש"ס!

ועוד משהו לסיום. אמש, כתבתי על אירועי הש"ס ועל אירוע ש"ס של 'אל המעיין' ושל תנועת ש"ס שהוא מבחינת כולם היה המוצלח. אולם, קיבלתי אמש שיעור בגזענות. עשרות תגובות שקראו לי גזען. בחלק מהמקרים שמחתי שהצלחתי לחשוף את פרצופיהם הנכלולי והתמים של כמה מהגזענים הנסתרים שעדיין נמצאים בדור.

אם בעבר התרגלתם שאנחנו עושים הכל בשקט, הרי שמעתה תתרגלו שאנחנו מובילים. מלמדים גם אותכם פרק בהובלה ומנהיגות. לכם נשאר רק להתקדם.

הכותב בכאב לב ובגאווה אמיתית. אברשה (אבשלום) אוחיון.

גזענות דגל התורה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד