י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נדרוש במו"מ הקואליציוני

ליברמן מציג: אלו המועמדים שלי לרבנים ראשיים

ליברמן ממשיך להערים קשיים על כל אפשרות לממשלה עם חרדים והערב במהלך ראיון בפגוש את העיתונות הכריז כי הרב אמסלם והרב דוד סתיו הם המועמדים שלו לרבנים הראשיים לישראל שיערכו בעוד כשלוש שנים • "נדרוש את זה במו"מ הקואליציוני"

ליברמן מציג: אלו המועמדים שלי לרבנים ראשיים
דוד סתיו/חיים אמסלם צילום: פלאש 90

לאחר שתקף בכל הזדמנות את הרבנות הראשית, מציג הערב (מוצ"ש) יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן את שני המועמדים שלו לתפקיד הרבנים הראשיים בבחירות שיתקיימו בעוד כשלוש שנים והוא מתחייב להכניס את מינוייהם כתנאי למו"מ קואליציוני.

בראיון לפגוש את העיתונות אמר ליברמן, "חייבים להחליף את מוסד הרבנות הראשית בגוף ממלכתי. חייבים להחליף את הרבנים שהשתלטו על הרבנות הראשית אנחנו נתמוך בבחירות לרבנות הראשית ב 2023 ברבנים מתונים מהציונות הדתית".

ליברמן הודיע כי יתמוך בחיים אמסלם כמועמד הספרדי ולתפקיד הראשון לציון. אמסלם כיהן בעבר כחבר כנסת מטעם תנועת ש"ס עד שהודח ממנה ונודע כמי שתומך בתחבורה בשבת.

המועמד האשכנזי על פי ליברמן, הוא הרב דוד סתיו הרב של ארגון צוהר. ליברמן הצהיר בראיון, כי "נדרוש את זה במו"מ הקואליציוני".

בנוסף, ליברמן האשים את יו"ר הימין החדש נפתלי בנט, מי שעומד מאחורי המינוי של הראשון לציון הגר"י יוסף שכזכור הסעיר השבוע את המערכת בפוליטית עם אמירותיו נגד עליית הגויים מבריה"מ ואמר, כי בנט שכיהן כשר לשירותי דת, מינה את הרב יצחק יוסף במקום לפעול למינויו של רב מהציונות הדתית לתפקיד.

דוד סתיו חיים אמסלם איבגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד