י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתיעוד

לפני שבת: טיסת אל על ביצעה נחיתת חירום; מה עשו החרדים? צפו

טיסת אל על שהמריאה מניוארק לתל אביב, נאלצה לבצע נחיתת חירום בקנדה. שומרי הכשרות במטוס עשו את השבת במקום והקהילה היהודית במקום דאגה להם לאוכל כשר 7 גם מתנדבים חרדים מניו יורק הטיסו במטוס פרטי אוכל כשר לשבת • צפו

לפני שבת: טיסת אל על ביצעה נחיתת חירום; מה עשו החרדים? צפו
מארזי המזון עבור שומרי הכשרות צילום: באדיבות המצלם

טיסת אל על LY26 מניוארק לתל אביב נאלצה לבצע נחיתת חירום בהליפקס - קנדה, בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי האחרון.

מטוס הבואינג 777 אמור היה לעזוב את ניוארק בשעה 21:00 בערב (חמישי), ולהגיע לישראל בסביבות השעה 13:20 ביום שישי, אך הטייס ביקש לבצע נחיתת חירום בהליפקס - קנדה, לאחר שדיווח על עשן בתא הטייס.

דוברת רשות שדה התעופה הבינלאומי הליפקס, טיפאני צ'ייס ספרה, כי הטייס הכריז על מצב חירום מעט אחרי השעה 23:00 ונחת בשלום.

הנוסעים בטיסה אמרו לאתר Yeshiva world news. כי הם המתינו במטוס זמן מסוים ובהמשך, בשדה התעופה הם המתינו זמן נוסף, ורק אז הם הורשו לרדת מהמטוס בסביבות השעה 02:30 לפנות בוקר. הקבוצה הגיעה למלון שסודר להם בסביבות 6:30 בבוקר.

מחברת אל על נמסר לאחר נחיתת החירום: "טיסת אל על שהמריאה מניו יורק (ניוארק) לתל אביב, נאלצה לנחות בהליפקס קנדה, בשל ריח עשן מאזור המטבח האחורי במטוס. כל הנוסעים מטופלים על ידי נציגי החברה. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו."

ארגון מונטריאול הצלה סיפק אוכל כשר לשבת לשומרי הכשרות על ידי חברי הקהילה היהודית במונטריאול. גם מתנדבים חרדים מניו יורק הטיסו במטוס פרטי אוכל כשר לשבת ותכננו להישאר בהליפקס עם הקבוצה לשבת.

נחיתת חירום חרדים קנדה קנדה אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד