י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'דגל' מצטרפת ל'וועדת הדיור'

החברים החדשים ב'וועד לפיתרון מצוקת הדיור' בראשות הגר"י סילמן קיבלו את ברכת הגרי"ש אלישיב. מזכיר הוועדה - מנחם שפירא. מינויים חדשים ב'דגל': כרמל - מ"מ מזכ"ל התנועה

מצטרפים. הגר"י סילמן
מצטרפים. הגר"י סילמן


משהו טוב עובר על סיעת 'דגל התורה' בימים אלו. מוסדות המפלגה מציגים מינויים חדשים, שאמורים להביא לחיזוק הקשר בין הסיעה לבוחריה.

הג'וב הראשון, שנתפר במיוחד לצרכים פנימיים, הוא מינויו של מנחם כרמל. כרמל, שהוצב במקום השלישי של הסיעה, בבחירות לכנסת, התמנה לתפקיד ממלא-מקום מזכ"ל 'דגל התורה'. המינוי, שאינו טומן בחובו השפעה מעשית, בא בכדי למסמר את מקומו של כרמל בהיררכיה של 'דגל התורה'.

כזכור, קודם לבחירות הכלליות, נאבק מנחם כרמל עם יעקב גוטרמן על המקום השלישי בסיעה. המינוי של כרמל, שזכה בקרב בסופו של דבר, גרם למרמור גדול בקרב חלקים בסיעה, ואלו אף איימו שלא יצביעו לרשימה שסימנה ג', וכל זאת בשל השתייכותו של כרמל לפלג מסויים במריבה על ישיבה חשובה.

המינוי החדש מסמן, איפוא, לכל הממורמרים: הצבתו של כרמל במקום השלישי, היא סופית. גוטרמן ייאלץ, לפי שעה, להמתין לסיבוב הבא. בפוליטיקה, אגב, הסיבוב בא יבוא, ומהר מהצפוי.

פעילות נוספת אותה חונכים ב'דגל התורה' בימים אלו, הנוגעת לרבים בימים אלו, היא הטיפול במצוקת הדיור. ב'דגל התורה' החליטו להצטרף ל'וועדת הדיור', בראשותו של הגר"י סילמן.

לצורך כך התכנסו אמש (ד) בבית הגרי"ש אלישיב הנציגים שנבחרו לשמש כחברים ב'וועד לפיתרון מצוקת הדיור': שבתאי מרקוביץ, משה מונטג, אברהם רובינשטיין, רפאל הוכמן, איצ'ה רייך, אברהם דייטש, ונחום גיטלר. את תפקיד מזכיר הוועדה ימלא מנחם שפירא, המשמש כאחראי על הועדה המוניציפאלית ב'דגל התורה'.

הגרי"ש עודד את הנציגים להשיג פתרונות מהירים למצוקת הדיור החריפה. הוא הוסיף כי באם יצלחו במלאכתם הרי שברכת ה' עליהם, וברכתו נתונה להם להצלחה וברכה.

אפרופו, איצ'ה רייך: בימים האחרונים נכנס ראש מועצת רכסים לשעבר, לכהן כמנכ"ל נוסף ברשת הגנים. המינוי, שנעשה בתיווכו של יו"ר ועדת הכספים משה גפני, התקבל בשמחה בהנהלת הרשת. רייך הינו בעל ניסיון ניהולי רב, ואלה מקווים כי יביא איתו לרשת את נסיונו ומרצו, ויפעל להרגעת הרוחות וחלוקת משכורות בצורה סדירה לגננות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד