י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

"דרעי לא יחזור לפוליטיקה בלי בחירות"

"סקרים מציגים סחף גדול לכיוונו". "בזמן הקרוב הוא יפתח עמותה שתעזור לציבור". "יש לדרעי עשרות אלפי מעריצים" • דוד טל, ממקורבי דרעי, בראיון מיוחד עם יעקב אייכלר מ'הכל בקול'

4 מנדטים? דרעי. צילום: פלאש90
4 מנדטים? דרעי. צילום: פלאש90



אתמול (ד') פקע סופית אות הקלון שהונח בשנים האחרונות על מצחו של אריה דרעי. הימים האלו הפכו לימי 'בין המצרים' של ממש להנהגת ש"ס. דרעי שמגיע משום מקום וחסר כל סמכות שלטונית מצליח לתפוס את כותרות העיתונים מידי יום עם כותרות הזויות המדברות על חזרתו לפוליטיקה.

ב'ידיעת אחרונות' פורסמו הבוקר ציטוטים מאריה דרעי: "אני לא צריך טובות מש"ס או מליברמן, לא רוצה לשחק עם ישי ואטיאס במשחקים של ילדים", ועוד. דרעי הגיב היום לציטוטים המדוברים ואמר: "אני חלילה וחס לא תקפתי את ש"ס, אני מהמייסדים של התנועה, אז אני יתקיף? כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא מדבר בסגנון הזה".

לגבי חזרתו לחיים הפוליטיים, אמר: "אני הודעתי מה שהודעתי, שבעזרת-השם אחרי סוכות אני יתחיל לפעול ואז אני אדבר".

כך או כך, המערכת הפוליטית דרוכה לקראת חזרתו של דרעי.

מקורבו דוד טל חושף היום ב'הכל בקול' את הדרך בה יחזור דרעי לזירה.

בראיון עם השדרן יעקב אייכלר, הוא אומר: "אני אומר את זה בצורה ברורה וחד משמעית ובאחריות מלאה: דרעי לא יחזור לפוליטיקה בזמן הקרוב! הוא יחזור רק כשיהיו בחירות, עד אז לא תמצאו אותו במסגרות פוליטיות".

• היו דיבורים על ריצה לראשות הממשלה, זה לא בדיחה?

"לא יודע להגיד לגבי ריצה לראשות הממשלה, אני רק יודע יודע שהוא לא מתכווין להיכנס לפוליטיקה בדלת האחורית. הוא ייכנס על ידי בחירות שהעם יבחר בו".

• מה הוא יעשה עד לבחירות הבאות?

"בזמן הקרוב הוא יפתח עמותה שתעזור לציבור, הוא יהפוך לגשר בין דתיים לחילונים, יש לדרעי עשרות אלפי מעריצים שירתמו את עצמם לפעילות חברתית יחד איתו. כך הוא יבנה את כוחו עד לבחירות".

• יש לו עשרות אלפי מעריצים? אולי זה חלום?

"סקרים מציגים סחף גדול לכיוונו. כל סקר שמתפרסם מראה שדרעי יש כח גדול בציבור. בסקר שהיה היום בערוץ הכנסת ראו שיש לו 4 מנדטים. לא מהקולות של ש"ס. אין ספק שהוא זוכה לאהדה עצומה".

• אתה אומר שהוא לא יילך עם ש"ס?

"אני לא יודע איך הוא יילך, לא בטוח שילך עם ש"ס. הוא לא יוצא עכשיו בתוכניות כי אנחנו נמצאים בעיצומם של ימי בין המצרים, וזה לא זמן לתוכניות. מיד אחרי בין המצרים הוא יוציא הודעה לאן הוא הולך, ואחרי החגים ייכנס לעבודה מעשית".

קישורים:
להורדת הקובץ
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד