י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא ישובץ ברשימת הליכוד

סופית: משה כחלון יפרוש מהחיים הפוליטיים

בפעם השנייה, שר האוצר משה כחלון צפוי לפרוש מהחיים הפוליטיים ולהודיע על כך בשעות הקרובות - לא ישתבץ ברשימת הליכוד לכנסת הבאה

סופית: משה כחלון יפרוש מהחיים הפוליטיים
משה כחלון צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בפעם השנייה, שר האוצר משה כחלון צפוי לפרוש מהחיים הפוליטיים. הפרישה מגיעה כחמש שנים לאחר שחזר לפוליטיקה והקים את מפלגת 'כולנו'. בשעות הקרובות צפוי כחלון להודיע על כך באופן רשמי.

על פי הדיווחים, משה כחלון ששולב במערכת הבחירות האחרונות במקום החמישי ברשימת הליכוד, הודיע להנהלת התנועה כי הוא מבקש שלא להשתבץ ברשימה לכנסת ה- 23 ולמעשה רצונו הוא לפרוש מהחיים הפוליטיים.

כחלון שפרש כבר בעבר מהחיים הפוליטיים, חזר לכנסת עם סיעת כולנו, שהייתה למפלגה החברתית בכנסת ה-20. בבחירות לכנסת ה21 הוא הצליח להיכנס בזכות קולות בודדים וזכה לארבעה מנדטים בלבד

לאחר פיזור הכנסת ה-21, הפתיע כחלון והתחבר לרשימת הליכוד יחד עם חבריו לרשימה הוא שובץ במקום החמישי, כשהוא ממשיך לכהן כשר האוצר. בתקופה זו הוא מיעט להתראיין או להתבטא בנושאים שעל הפרק והפרידה הייתה נראית רק עניין של זמן.

כחלון הודיע בימים האחרונים לראש הממשלה על כוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים כשלטענתו, הוא מיצה את תפקידו כשר האוצר ורצונו הוא לשהות לצד משפחתו ונכדיו. בשעות הקרובות צפוי כחלון להודיע על כך באופן רשמי.

משה כחלון פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד