י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ניסור בטון – דיוק מושלם ללא שום חיסרון

בטון, הינו חומר הגלם החזק והקשיח ביותר. חומר זה הנועד לבנייה מחזיק עשרות שנים ומי שמעוניין לבצע תיקון, פתיחת חלון או דלת או שינוי מהותי בבטון, יצטרך ניסור בטון

ניסור בטון – דיוק מושלם ללא שום חיסרון
ניסור בטון צילום: יח"צ

בטון, הינו חומר הגלם החזק והקשיח ביותר. חומר זה הנועד לבנייה מחזיק עשרות שנים ומי שמעוניין לבצע תיקון, פתיחת חלון או דלת או שינוי מהותי בבטון, יצטרך ניסור בטון. היום זה האמצע הטוב, היעיל והמשוכלל ביותר מבלי לפגוע בחלקי שאר המבנה. למעשה, משטחי הבטון שנוצקו על פי תקנים מחמירים, יחזיקו מעמד שנים רבות וקשה יהיה להסירם.  בטון, קשה בהרבה להסרה מקיר העשוי בלוקים למשל ולכן, על מנת להסיר את הבטון רק מכשיר של ניסור בטון, יוכל לבצע עבודה זו בדיוק רב.

מדובר על מסור בטון שהוא בעל כושר עמידות גבוהה, הוא עגול ועל גבי שיני המסור, ישנם יהלומים תעשייתיים אשר נוצרו בתהליך מיוחד תחת לחץ עצום והם עמידים בבטון. כאשר מסור מסוג זה, מסתובב במהירות גבוהה מאוד, הוא מתחכך בבטון  ואז חותך אותו בדיוק רב. אמנם נוצר חום גבוה מאוד, אך יש לצנן במים זורמים את מקום הניסור ואז ניתן להמשיך בניסור זה לפי הצורך או על פי סוג העבודה.

ניסור בטון • קרדיט: יח"צ

מחירי ניסור בטון משתנים על פי סוג והיקף העבודה

 כאשר התחלתי להתעניין במחירי ניסור בטון, הבנתי, כי קשה לקבוע מחיר בצורה חד משמעית ולכן שאלתי את מנהל חברת  המנסרים ביהלום , מר יאיר טוטיאן אשר קיימת מעל 25  על פי מה נקבע מחיר ניסור בבטון ולמה ניסור זה משמש? הוא ענה כי, המחיר תלוי בהיקף וסוג העבודה, למשל:

  • גודל השטח שיש לנסר
  • עובי הבטון
  • המיקום שיש לבצע את העבודה כולל הגישה למקום
  • גובה הניסור על פי 300 ס"מ ממפלס הרצפה ואם מדובר בדובה אחר, המחיר יהיה שונה.
  • המחיר יהיה בנפרד וכן, מחיר פינוי הפסולת של ניסור הבטון יתווסף למחיר
  • הסרת אלמנטים שונים מן הקירות או התקרות, תינתן הצעת מחיר נפרדת
  • אספקת גנראטור לביצוע העבודה-תוספת במחיר

חברת ניסור בטון הוותיקה והמוכרת בארץ- כל השירותים תחת גג אחד

 על מנת למצוא חברה וותיקה, אמינה ומוכרת של ניסור בטון, מומלץ כי תיפנו לחברת המנסרים ביהלום. החברה קיימת למעלה משני עשורים כאשר האב, מר יעקוב טוטיאן הקים אותה והיום דור ההמשך מנהל את החברה, אשר התפתחה ונוספו לה מחלקות שונות כגון:  מכירת כלים משוכללים לניסור וקידוח בטון עבור אנשי מקצוע , מעבדת שירות לתיקון כלים כאשר החברה עומדת באחריות, ייעוץ לאנשי מקצוע בדבר רכישת הציוד המתאים לניסור בטון ביהלום ועוד.

אז למה אנחנו נחשבים לטובים ביותר בענף ניסור הבטון?

רבים מאנשי המקצוע בתחום הבניה, פונים לחברת המנסרים ביהלום, בגלל השם והמוניטין רב השנים. לחברה פרויקטים רבים עם לקוחות קבועים כגון: שב"כ כאשר בוצעו עבודות מסווגות במבנים השונים, משטרת ישראל, חברות בנייה גדולות ועוד. החברה מעניקה שירות גם לחברות, מוסדות ולאנשים פרטיים וזאת בפריסה ארצית. החברה מעניקה מענה איכותי לבקשת השירות הטוב ביותר בכל חלקי הארץ כאשר היא מקפידה על חיתוך מדויק ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. החברה עמידה בזמנים, מעניקה שירות לקוחות מעולה וזמן מהיר לביצוע כל סוגי הפרויקטים כאשר היא עושה שימוש בכלי ניסור בטון המשוכללים ביותר, תוך הקפדה על כללי הבטיחות וצוותים שעברו הכשרה מקיפה והשתלמויות בכל תקופה קבועה.

קרדיט לכתבה: אמירה אדמון – מילים שוות זהב

בטון בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד