י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לראשונה במגזר החרדי: ייבוא מקביל של טויטה והונדה עם כל היתרונות של רכישת רכב מהיבואן הרשמי

מהיום גם אתה יכול להנות מרכבי יבוא מקביל בלי הכאב ראש ועם כל היתרונות של רכישת רכב מיבואן רשמי. בפעם הראשונה חברת 'טרגט' מוטורס' מייבאת לישראל את המותגים הנחשקים ביותר של מותגי טויוטה והונדה עם כל היתרונות של רכש מהיבואן 

לראשונה במגזר החרדי: ייבוא מקביל של טויטה והונדה עם כל היתרונות של רכישת רכב מהיבואן הרשמי
טרגט צילום: יח"צ

גם אתה ראית את השכן קונה טויוטה אבלון, או טויוטה היילנדר וטויוטה סוקויה וכמובן טויוטה סיינה או הונדה פיילוט, הונדה אינסייט והונדה אקורד, ושאלת את עצמך איפה הוא רכש את זה? בטח שמעת על הקשיים שהם מנת חלקם של אלו שייבאו לישראל את הרכבים הללו ביבוא אישי! אז זהו שמהיום אתה יכול לרכוש את הרכב בראש שקט בלי כל החששות ובלי הדאגות ועם כל המעטפת של רכישה של רכב מהיבואן הרשמי.

מה זה בעצם יבוא מקביל? יבוא מקביל, דומה ליבוא רגיל, כולל אחריות מלאה שזהה לחלוטין לאחריות של  היבואנית הרשמית - ויש בו פלוס גדול של מחיר זול יותר, מגוון דגמים שלא ניתן להשיג באמצעות היבואניות הישירות ואבזור רב יותר.

טרגט: קרדיט: יח"צ

לא קל לקבל את המעמד של יבואן מקביל. המחוקק הציג תנאים נוקשים לקריטריונים לקבלת מעמד של יבואן מקביל. החברה היחידה במגזר החרדי ומהבודדות בארץ שזכתה לקבל את האישור לשמש כחברה ליבוא מקביל היא חברת 'טרגט מוטורס'.

'טרגט מוטורס' מייבאת מגוון רחב של מכוניות, החל ממשפחתיות-עממיות, עבור דרך רכבי מנהלים מפוארים ועד מיני וואנים מרווחים ל-7 8 נוסעים, כמו גם רכבי 4X4 מפנקים למשפחות ברוכות ילדים ועוד רכבים שלא ניתן לרכוש אצל היבואן הרשמי. 

חולמים על טויטה או הונדה חדשות? לחצו כאן>> 

מרכז השירות והמכירות של טרגט • קרדיט: יח"צ

היתרון הגדול של הייבוא המקביל לא נגמר רק בדגמים שאותם לא ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ולא רק במפרט החדשני שניתן למצוא רק ביבוא המקביל. יש את היתרון הגדול של המחיר: "חוק היבוא המקביל מאפשר לנו לנצל את הקשרים הרחבים שלנו בשוק הרכב הבינלאומי ולרכוש עבור הלקוחות שלנו מגוון רחב של רכבים, ללא הצורך לעבוד תחת מגבלות של היצרן. למעשה, יש לנו אפשרות להביא ארצה את כל הדגמים הקיימים אצל היבואן הרשמי- במחירים זולים משמעותית.  בנוסף לכך תוכלו למצוא אצלנו את הדגמים של היבואן הרשמי עם תוספות ואיבזורים שאותם היבואן הרשמי לא מציע, מכיוון שהם פחות רווחיים עבורו. וכמובן, מגוון רחב נוסף של דגמים יוקרתיים יותר, אמינים יותר ובטיחותיים יותר שלא נמכרים בארץ דרך היבואנים הרשמיים" מסביר מנהל השיווק של 'טרגט'.

 

יתרון נוסף קשור לירידת הערך: אין ירידת ערך, רכב מהמלאי מקבלים מיד, אפשר לקבל מימון מלא, המכונית נרשמת 0 קילומטרים על שם הלקוח כלומר הלקוח נרשם כבעלים ראשונים על הרכב וכמובן יש לכם אפשרות לראות את המכונית שאותה תקנו ולא רק לפגוש אותה ביום שבה תקבלו אותה. ותמיד, בכל דגם שתבחרו, המחיר שאותו תשלמו ליבואן המקביל יהיה נמוך משמעותית מזה של היבואן הרשמי! זה עובד כך משום שאנחנו ב'טרגט מוטורס', רוכשים בחו"ל רכבים במחירים נמוכים או בשערי מטבע נוחים יותר, ועובדים על פערי רווח קטנים יותר וכך מתאפשרת הוזלת מחיר הרכב עבור הצרכנים כאן בארץ". 

השתכנעתם שאתם יכולים להרשות לעצמכם רכב חדש ומפנק? רוצים רכב שיתאים למשפחה שלכם? לחצו כאן לקביעת פגישה עם נציג 'טרגט'>>> 

 

יבוא מקביל טויוטה הונדה קניית רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד