כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
משבר בארמון

בריטניה: הנסיך ורעייתו פרשו; האח מבכה והמלכה מזמנת פגישה

ההודעה המפתיעה של הנסיך הארי ורעייתו מייגן על פרישתם מכל מחויבות כלפי ארמון המלוכה הבריטי, הכתה בתדהמה את בני המשפחה. האח וויליאם מדבר בכאב והמלכה אליזבת השנייה מזמנת את בני המשפחה לפגישת חירום

בריטניה: הנסיך ורעייתו פרשו; האח מבכה והמלכה מזמנת פגישה
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

אחרי הודעת הפרישה של הדוכס והדוכסית הארי ומייגן במה שמוגדר כאחד מהמשברים הגדולים שידע ארמון המלוכה הבריטי, אחיו, הנסיך וויליאם, שהיה שותף איתו לרגעים הקשים בהם אבדו את אמם - הנסיכה דיאנה - בשנות ה-90 של המאה הקודמת, מדבר בגילוי לב על השבר העמוק בעקבות פרישתו של אחיו מארמון המלוכה ההיסטורי.

"הנחתי את זרועי סביב אחי כל חיינו, אני כבר לא יכול לעשות את זה". הנסיך הבריטי וויליאם, חושף בעצב על הקשר השבור עם אחיו, הנסיך הארי, ומספר איך הם הפסיקו להיות 'צוות'.

הנסיך וויליאם אמר: "הנחתי את זרועי סביב אחי כל חיי ואינני יכול לעשות זאת יותר, אנחנו ישויות נפרדות", כך על פי ה"סנדיי טיימס".

וויליאם דיבר גם על תסכולו מכך שהארי כבר לא חלק מה"צוות", "בכך שהחליט להיות עצמאי כלכלית" כהגדרתו והתפקיד המלכותי מבוטל. עם זאת הוא מקווה שיום יבוא והדוכס והדוכסית, הארי ומייגן, שוב יהיו יחד עם כולם.

לאחר הודעת הפרישה שהסעירה את בריטניה, במדינה מתפרסם, כי המלכה, אליזבת השנייה, יזמה פגישה דחופה עם הנסיך הארי, נכדה, לאחר שהוא ורעייתו, מייגן מרקל, הודיעו כי הם מוותרים על מעמדם ותפקידם והזכויות שלהם בבית המלוכה, ולא ייטלו חלק בטקסים ותפקידים מלכותיים.

עוד דווח, כי בפגישה, שתתקיים השבוע באחוזה הפרטית של המלכה, ישתתף הנסיך צ'ארלס, אביהם של (הנסיך) הארי והנסיך וויליאם, אחיו של הארי, גם אשתו של הארי, מרקל, שנמצאת בקנדה עם ילדם המשותף, ארצ'י, צפויה להשתתף בפגישה באמצעות שיחת וידאו.

הסערה החלה בבריטניה, לאחר הודעה שפרסמו הזוג המלכותי, בהודעה הם הצהירו על כוונותיהם להצטרף לשוק העבודה כדי להפוך לעצמאיים, ובכך לא להיות תלויים בכל חובות וגינוני המלוכה, ההודעה פורסמה בחשבון האינסטגרם הרשמי של הזוג.

בהודעה נאמר. כי "אחרי חודשים רבים של מחשבות ודיונים, החלטנו לבצע שינוי, אנחנו מתכוונים לפרוש מתפקידנו כחברים בכירים במשפחת המלוכה, ולהפוך עצמאיים כלכלית, אנחנו נמשיך לתמוך במלכותה של המלכה".

ארמון בקינגהאם בריטניה הנסיך וויליאם הנסיך הארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד