י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גלריה: סיום הש"ס של 'דרשו' באוקספורד אנגליה בהשתתפות אלפים

את המעמד הנעימו הבעל מנגן ר' אייזיק האניג, ר' זאנוויל וינברגר, ר' אהרלה סמט, ר' מוטי שטיינמץ, מקהלת 'מלכות' יחד עם תזמורת המנגנים בניצוח ר' מונה רוזנבלום ור' מוישי רוט • למעמד הגיע גם אורח מיוחד וחשוב, כ"ק מרן האדמו"ר מויזנ'יץ-לונדון

גלריה: סיום הש"ס של 'דרשו' באוקספורד אנגליה בהשתתפות אלפים
סיום הש"ס באוקספורד צילום: אלי סגל

במוצאי שבת נערך סיום הש"ס המרכזי של דרשו באנגליה, במתחם מיוחד שבו נערך הקונוונשן של דרשו בשבת האחרונה. אלפים מאנגליה היהודית נהרו למקום באוטובוסים מיוחדים והשתתפו בשמחה לכבודה של תורה, שמחה שכללה מלווה מלכה וסעודת מצווה כיד המלך.

את המעמד הנעימו הבעל מנגן ר' אייזיק האניג, ר' זאנוויל וינברגר, ר' אהרלה סמט, ר' מוטי שטיינמץ, מקהלת 'מלכות' יחד עם תזמורת המנגנים בניצוח ר' מונה רוזנבלום ור' מוישי רוט בהפקה מוזיקאלית של שלום וגשל המלווה את כלל מעמדי הסיום של דרשו ברחבי תבל. את ההפקה של השבת קנוונשן ומעמד סיום הש"ס באוקספורד, הפיקו פליישמן&פלס.

מנחה מעמד הסיום היה הגר"ג מילר שליט"א משגיח דישיבת גיטסהד ואת הש"ס סיים הרה"ג ר' מרדכי אוסטרליץ, בקדיש הגדול כובד הגאון רבי ליפא ראקוב ובפתיחת הש"ס כובד הגאון רבי שמואל אהרון זינגר שהוזמן לבמה ע"י ידידו הטוב הסופר ר' דוד דמן. למעמד הגיע גם אורח מיוחד וחשוב, כ"ק מרן האדמו"ר מויזנ'יץ לונדון שנשא דברים אודות החשיבות העצומה שבהצטרפות לסדרי דרשו, והרחיב אודות התרומה האדירה של ארגון דרשו לעולם התורה.

דרשו סיום הש"ס אוקספורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד