י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עדיין מוקדם"

צייץ "אני מוכן": שמעון ריקלין בדרך לכנסת?

דיווח כי איש הימין שמעון ריקלין נענה לבקשת 'הבית היהודי' והוא ישובץ במקום השני ברשימה לכנסת הבאה. באם האיחוד הלאומי או הימין החדש יצטרפו, מקומו ישתנה בהתאם לצורך

צייץ "אני מוכן": שמעון ריקלין בדרך לכנסת?
שמעון ריקלין צילום: פלאש 90

על פי הדיווח העיתונאי ואיש הימין שמעון ריקלין, עושה את דרכו לרשימת 'הבית היהודי' בה הוא צפוי להשתלב במקום ריאלי והוא עשוי להפוך לח"כ מן המניין לאחר הבחירות. בהמשך פרסם ריקלין הבהרה בה הוא הודיע כי הוא אינו נכנס לפוליטיקה.

בימים האחרונים דווח על כך שבבית היהודי הציעו לריקלין מקום ברשימה כאשר והיום (ראשון) דיווחה העיתונאית איילת כהנא כי ריקלין ישובץ במקום השני ברשימה, מקום שהיה שמור עד כה ליו"ר 'האיחוד הלאומי' השר בצלאל סמוטריץ'.

באם 'הבית היהודי', שכבר התאחדה עם 'עוצמה יהודית' תתאחד עם 'האיחוד הלאומי' או עם 'הימין החדש', אזי מקומו של ריקלין ישתנה לפי הצורך. ריקלין מצידו צייץ בשעה האחרונה בדומה לגדעון סער: "אני מוכן".

בהמשך כתב ריקלין: "חברים יקרים. תודה רבה לכל המברכים. תודה רבה לכל המתעניינים. זה מוקדם מדי. עדיין לא הולך לשום מקום למרות ההצעה הנדיבה של הבית היהודי".

"בניגוד לבחירות הקודמות" כותב ריקלין, "חשוב שהפעם ירוצו ביחד ושמח לעזור בכך בלי קשר למקום בכנסת. אם יהיה משהו חדש בעניין אעדכן עד אז נא לחזור לשגרה".

ריקלין נודע כאיש ימין המגן בחירוף נפש על ראש הממשלה, הן בציוצים ברשת הטוויטר והן בתוכנית היומית אותה הוא מגיש בערוץ 20. 

בעבר ניסה ריקלין להתמודד לפריימריז של הבית היהודי לכנסת ה-20 אך הוא לא הצליח לזכות במקום ריאלי ברשימה.

בתוך כך, יו"ר הבית היהודי נועד היום (ראשון) לפגישה נוספת עם יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ, ובסיום הפגישה מסרו השניים הודעה משותפת בה מאמר כי הם צפויים להמשיך את השיח בימים הקרובים עד להגשת הרשימות ביום רביעי בחצות.

מחר צפוי מרכז הבית היהודי להתכנס ולאשר את הרכב הרשימה לכנסת ה- 23 כשעד לרגע האחרון השיחות עם האיחוד הלאומי וכן עם הימין החדש ימשכו, והלחץ צפוי להתעצם בימים הבאים.

שמעון ריקלין הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד