י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"איבדנו אותו"

באמצע האימון: המשקולת נפלה על עזרא והוא נהרג

במהלך אימון בחדר הכושר, נפלה משקולת על בית החזה של צור עזרא והוא איבד את ההכרה • חובשים ופרמדיקים הגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי, ביצעו בו פעולות החייאה ובסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו

באמצע האימון: המשקולת נפלה על עזרא והוא נהרג
pixabay

צור עזרא ז"ל, בן ה-22, התאמן בשבוע שעבר בחדר הכושר בקיבוץ מסילות שבעמק המעיינות. במהלך האימון, נפלה המשקולת על בית החזה שלו מסיבה שאינה ברורה, והוא איבד את ההכרה. חובשים ופרמדיקים הגיעו לשם, העניקו לו טיפול רפואי, ביצעו בו פעולות החייאה ובסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.

גואל נאמן, חובש בכיר במד"א סיפר: "כשהגענו הובילו אותנו למקלט שבו התאמן הצעיר. הוא שכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעה בגופו. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים, ומתן תרופות אולם לצערנו נאלצנו בסופן לקבוע את מותו". משטרת בית־שאן חוקרת את נסיבות האסון ואין חשד לפלילים.

אביה ויטנברג (29), גיסתו של צור, סיפרה ל'ידיעות אחרונות': "איבדנו בחור מקסים, חבר טוב, ילד טוב עם לב זהב שמאוד אהב את אמו ואת משפחתו. הטרגדיה בלתי נתפסת. צור מאוד אהב להתאמן, והיה בכושר מעולה ובריא לחלוטין. הוא עבר משימות מורכבות בצה"ל ודווקא כאן, באימון כושר בקיבוץ, איבדנו אותו".

חדר כושר משקולת אימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד