י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי שנים

סופסוף: תחבורה ציבורית סדירה ותשתיות כבישים ביהודה ושומרון

תמ"א 1 זו תוכנית גרנדיוזית שמסדירה את התכנון של מדינת ישראל בשנים הקרובות • לאחרונה בהבנות שהתקבלו בין שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' למינהל התכנון, סוכם כי תוכנית אב לתחבורה יו"ש תעוגן בהחלטת הממשלה ותצטרף לצינורות התכנון במקביל לתמ"א 1  

סופסוף: תחבורה ציבורית סדירה ותשתיות כבישים ביהודה ושומרון
אוטובוסים של חברת דן צילום: קובי עוזיאלי

בחודשים האחרונים משרד התחבורה מוביל תוכנית אב שמסתכלת עשרות שנים קדימה בתכנון כבישים ותחבורה ביהודה ושומרון. התוכנית בשיתוף עם משרד הביטחון, המנהא"ז, ראשי רשויות וגורמי המקצוע. לכשתסתיים התוכנית היא תהפוך לתוכנית המתאר המחוזית לכבישים ביו"ש ותחובר להתנהלות האחראית אותה מקדמת ממשלת ישראל בישראל הקטנה ולתמ"א 1 שאושרה היום.

תמ"א 1 זו תוכנית גרנדיוזית שמסדירה את התכנון של מדינת ישראל בשנים הקרובות. לאחרונה בהבנות שהתקבלו בין שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' למינהל התכנון, סוכם כי תוכנית אב לתחבורה יו"ש תעוגן בהחלטת הממשלה ותצטרף לצינורות התכנון במקביל לתמ"א 1.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ': "תמ"א 1 זו בשורה לכל אזרחי ישראל, 9 שנים מדינת ישראל פועלת על מנת לקבע באופן מסודר את כל תוכניות המתאר המתוכננות. לצערינו, יהודה ושומרון נשארו מחוץ לתכנון.

אני שמח על הובלת התיקון בתחומים שתחת אחריות משרדי והתוקף הממשלתי שניתן היום הוא עוד צעד בנורמליזציה ובהחלת הריבונות ביהודה ושומרון. נגמרו הימים שיו"ש נדחקה לקרן זווית ואין פוצה פה. תחבורה, כבישים, תחב"צ ושיפור תשתיות זה חזון גדול ליהודה ושומרון, והיום התקדמנו צעד אחד גדול בכיוון הנכון. ברכות לממשלת ישראל ולאזרחי ישראל".

תחבורה ציבורית יהודה ושומרון בצלאל סמוטריץ משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד