י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביטוח בריאות - סל הבריאות שלך ושל משפחתך

כדי שתהיה מכוסה לכל הצרכים הרפואיים אם חלילה תזדקק - חשוב לעשות ביטוח בריאות

ביטוח בריאות - סל הבריאות שלך ושל משפחתך
אילוסטרציה צילום: .

ביטוח בריאות הנו ביטוח ארוך טווח שילווה אתכם ואת בני משפחתכם שנים ארוכות, בידיעה כי יש לרשותכם רשת ביטחון, המבטיחה את האמצעים הכלכליים שידרשו לכם בכדי להשיב את בריאותכם לתקנה ולשמור על איכות חייכם.

שירותי הבריאות של קופות החולים, כולל ההרחבות כגון: מושלם, זהב, שיא וכד', לא מכסים את כל הצרכים הרפואיים שאנו זקוקים להם או חלילה עלולים להזדקק בעתיד. רק ביטוח בריאות מאפשר לך להתמודד עם מחלה קשה, טיפול רפואי מסובך או כל ניתוח מורכב ומעמיד לרשותך את כל הכלים לקבלת הטיפול הנחוץ לך באופן מיידי ועל ידי הרופאים הטובים ביותר בתחומם בארץ ובעולם. ביטוח בריאות נועד בראש ובראשונה לכסות את התחומים שקופות החולים לא נותנות להם מענה הולם לניתוחים בחו"ל, השתלות, תרופות שאינן בסל הבריאות, מחלות קשות, סיעוד ועוד.

שוק הבריאות בישראל כולל שלושה רבדים:

1. חוק ביטוח בריאות ממלכתי - החוק לפיו כל תושב בישראל יכול להיות חבר באחת מקופות החולים לפי בחירתו ולהינות מסל שירותים רפואיים בסיסיים.

2. שירותי בריאות נוספים (שב"ן) - מגוון שירותים רפואיים המעניקות קופות החולים כגון: רפואת שיניים, בדיקות הריון, בדיקות תקופתיות ועוד. בדיקות אלו אינן מכוסות ועל כן ההצטרפות אליהן היא בתוספת תשלום. לדוגמא: "כללית מושלם", "מכבי זהב", "מאוחדת שיא" וכד'.

3. ביטוח בריאות פרטי - הביטוח המקיף והגדול ביותר המעניק לך את כל הפתרונות הרפואיים כגון: ניתוחים בחו"ל, השתלות בחו"ל, תרופות שאינן בסל הבריאות, ועוד רשימה ארוכה של כיסויים רפואיים אשר אינם נמצאים ואינם מכוסים במסגרת חוק הבריאות הממלכתי או השב"ן.

זו הסיבה למה חשוב מאוד לרכוש ביטוח בריאות: על מנת להיות מכוסה לכל צרה שלא תבוא ובכדי להבטיח שקט נפשי ולמען עתידם של בני המשפחה. נקודה נוספת שחשוב לזכור: העלייה במחירים של שירותי הבריאות יוצרת כל העת צורך בהבטחת מקורות מימון. הרפואה המתקדמת מאפשרת כיום לטפל ולרפא מחלות שבעבר הלא רחוק לא ניתן היה להתרפא מהם.

לקבלת מידע נוסף על ביטוח בריאות וסיעוד כנס לאתר חברת מגדל – לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח בריאות וסיעוד מחברת מגדל – לחץ כאן ,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד