ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הצפות בהאנגר המטוסים

נזק של מיליוני שקלים: מטוסי קרב נפגעו בשיטפונות

הצנזורה התירה לפרסם כי אחד מבסיסי חיל האוויר בדרום, הוצף גם הוא ונזק נגרם למספר מטוסי קרב • על פי הדיווח, מדובר בנזק של מליוני שקלים • צוותים טכניים של החיל עסוקים עדיין באומדן הנזק הכבד

נזק של מיליוני שקלים: מטוסי קרב נפגעו בשיטפונות
מטוסי קרב בטייסת 109 צילום: דובר צה"ל

מספר ימים לאחר ההצפות ברחבי בארץ שגרמו להרוגים ונזקים רבים, הצנזורה התירה לפרסם כי אחד מבסיסי חיל האוויר בדרום, הוצף גם הוא ונזק נגרם למספר מטוסי קרב.

על פי הדיווח של יואב זיתון באתר ynet, הנזק נאמד במיליוני שקלים, אולם הסכום המדוייק לא ברור, מאחר וצוותים טכניים של החיל עסוקים עדיין באומדן הנזק הכבד.

הגשמים הרבים שירדו בסוף השבוע שעבר, הציפו את אחד הנחלים בסמוך לבסיס צה"ל בדרום, והוא עלה על גדותיו. המטוסים שניזוקו, שהו בתוך האנגרים שהוצפו.

במהלך השבוע החולף, נהרגו חמישה בני אדם כתוצאה ממזג האוויר הסוער, שגרם להצפות בתים וכבישים רבים. ביום רביעי האחרון טבע למוות מוטי בן שבת ז"ל בן 38 תושב נהריה, בעת שסייע לחלץ בני משפחה מרכב שהוצף בעיר. ביום ראשון טבע למוות עלי אגבריה בן 47 תושב ערערה, מצפון לגבעת ניל"י. מוקדם יותר טבע ערן הרנשטט בן 72 מבנימינה, ובשבת שקדמה לה טבעו דין שושני וסתיו הררי בני 25, באסון המעלית בתל אביב.

מטוסי קרב סערה הצפה בסיס חיל האויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד