י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הבן של המלמד והנכד של הגבאי

אסון קשה בעיר מודיעין עילית: הילד אבי בסר ז"ל נהרג בתאונה

הותר לפרסום שמו של הילד בן ה-10 שנהרג בתאונה המחרידה הערב (ראשון) בעיר מודיעין עילית • אברהם בסר ז"ל מרחוב חתם סופר בשכונת קרית ספר במודיעין עילית • על פי הדיווח שהועבר למשטרה, אוטובוס פגע באבי ז"ל בעת שחצה את הכביש • תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

אסון קשה בעיר מודיעין עילית: הילד אבי בסר ז"ל נהרג בתאונה
אבי בסר ז"ל על רקע התאונה צילום: ישראל שפריי; באדיבות המשפחה

התאונה הקשה והמחרידה בעיר מודיעין עילית: הותר לפרסום שמו של הילד בן ה-10 שנהרג, אברהם בסר ז"ל מרחוב חתם סופר 3 בשכונת קרית ספר, נהרג בתאונת אוטובוס בצומת הרחובות אבני נזר - חפץ חיים, סמוך לבית הכנסת 'היכל יצחק'.

הילד אבי ז"ל, הוא בנו של הרב יוסף בסר שליט"א, מחנך ומלמד בכתה א' בתלמוד תורה 'פרי התורה' בשכונת ברכפלד בעיר.

הילד המנוח ז"ל הוא נכדו של הרב צבי בסר, גבאי של בית המדרש 'זכרון יחיאל' בשכונת סנהדריה בירושלים. הילד למד בכתה ד' בתלמוד תורה 'נתיבות התורה' בקרית ספר של הרב טוננפלד, שהגיע באופן אישי לזירת התאונה וליווה את בני המשפחה בשעה הקשה.

אביו ר' יוסף, הוא דמות צנועה ושקטה, שקיבל את הבשורה הקשה והמרה על פטירת בנו.

מסע הלוויה ייצא בשעה 21:40 מביתו, ובשעה 23:00 מבית הלוויות שמגר להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

כזכור, על פי הדיווח שהועבר למשטרה, אוטובוס פגע בילד בן ה-10 בעת שחצה את הכביש. למקום הוזעקו צוותי זק"א ממודיעין עילית על מנת לטפל בכבוד המת. במקביל, בוחני תאונת דרכים ממשטרת מחוז ש"י בוחנים את נסיבות התאונה המחרידה.

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שמוליק סגל מפקד זק"א מודיעין עילית, אמר: "מדובר בזירה קשה ומזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן 12 שכוב על הכביש סמוך למעבר חציה לאחר שנפגע מאוטובוס, הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וצוותי מד"א נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מודיעין מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה במקום".

משה מילר ויוחנן ברנד חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס. כשהגענו לזירה הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר במד"א מוטי פישר, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

ת.נ.צ.ב.ה ברוך דיין האמת אבי בסר תאונת דרכים ילד נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד