ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
גם לחינוך המיוחד

שביתה בחברות: לאלפי התלמידים בבית שמש אין איך להגיע מחר ללימודים

בעקבות טענות לחלוקת דוחות אובססיבית לנהגי הסעות ואוטובוסים על ידי עיריית בית שמש, הודיעו מנהלי החברות על שביתה מחר בעיר • המשמעות: לאלפי תלמידי בתי הספר ותלמודי התורה לא תהיה מחר דרך להגיע ללימודים • גם ההסעות לתלמידי החינוך המיוחד ישבתו

שביתה בחברות: לאלפי התלמידים בבית שמש אין איך להגיע מחר ללימודים
אוטובוסים צילום: pixabay

נכון לרגעים אלו, מנהלי חברות ההסעות בעיר בית שמש החליטו על שביתה כוללת מחר (שני) בבוקר של כל חברות ההסעות הפרטיות בבית שמש. המשמעות: לאלפי תלמידי בתי הספר ותלמודי התורה לא תהיה מחר דרך להגיע ללימודים.

לדברי מנהלי החברות, ההחלטה מגיעה על רקע חלוקת דוחות לנהגי החברות על ידי עיריית בית שמש.

בהנהלת העירייה קיבלו את ההודעה על כך בהלם ומאז נעשים מאמצים למנוע את השביתה. לאחר פגישה סוערת עם העלי החברות, החליטו בעלי החברות להחריף את הטון, והודיעו שגם ההסעות לילדי החינוך המיוחד ישבתו מחר.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה על שביתת נהגי ההסעות מחר: "עיריית בית שמש שמה לנגד עיניה את נושא השמירה על ביטחונם של תושבי העיר. לאחר שורת תאונות דרכים שאירעו בצירים הראשיים בעיר, לרבות שדרות בן זאב ושדרות לוי אשכול, בשל חסימת שדה הראייה ולאחר מאות תלונות תושבים, העירייה החלה לאכוף את חניית האוטובוסים במקום ומספקת לנהגים מקומות חנייה חלופיים.

אנו לא נפקיר את ביטחונם של תושבי וילדי העיר הזקוקים להסעות למוסדות הלימוד. במאבק זה, עיריית בית שמש כולה בוחרת להיות בצד של התושבים, הילדים וההורים.

המהלך נכנס לתוקפו בחודשיים האחרונים לאחר פגישות ועבודת הכנה, מתוך מטרה להפוך את הצירים הראשיים בעיר לפנויים ובטוחים יותר, כחלק מריבוד הכבישים ומארגון המדרכות וזו מתוך מגמה להפוך את בית שמש לעיר מתוקנת.

אנו מכירים בצורך של נהגי האוטובוסים ולשם כך העירייה פועלת ליצירת מקומות חנייה לנהגים, העירייה הסבה את מתחם השוק לחניון רכב, בעוד שהשוק הועתק למקום חלופי. אנו פועלים להרחיב את החניון, כמו גם ניסיונות לאתר מקומות חנייה נוספים לרווחתם של הנהגים.

מדובר בשינוי לשם הסדרת המרחב הציבורי לטובת תושבי העיר. העירייה עושה כל מאמץ כדי לאתר פתרונות נוספים.

ילדי בית שמש לא אשמים ואסור לאף אחד להשתמש בילדים למאבק כזה או אחר. אנו לא נכנע לשום לחצים".

 

רכב הסעות שביתה בית שמש חינוך מיוחד תלמידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד