י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר שנפעם מההתנגדות

טראמפ למנהיגי איראן: "אל תחסלו את המפגינים שלכם"

טראמפ קורא למנהיגי איראן: "אל תחסלו את המפגינים שלכם. אלפים כבר נהרגו או נכלאים על ידכם, והעולם צופה"

טראמפ למנהיגי איראן: "אל תחסלו את המפגינים שלכם"
הנשיא טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שאמר בשבת כי הוא "נפעם" מאומץ לבם של המפגינים, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב בטוויטר אתמול (ראשון): "למנהיגי איראן - אל תחסלו את המפגינים שלכם. אלפים כבר נהרגו או נכלאים על ידכם, והעולם צופה. חשוב מכך, ארה"ב צופה. הפעילו מחדש את האינטרנט שלכם ותנו לעיתונאים להסתובב חופשי", אמר הנשיא.

מאוחר יותר אמר טראמפ כי לא אכפת לו אם איראן תסכים לנהל משא ומתן עם ארצות הברית, אבל "אל תהרגו את המפגינים אצלכם וללא נשק גרעיני". את הדברים אמר טראמפ לאחר שיועץ בכיר לנשיא אמר כי לרפובליקה האיסלאמית לא תהיה ברירה אלא להסכים לשיחות.

בתוך כך, איראן העניקה שלוש ויזות לחברי צוות החקירה של קנדה והבטיחה למדינה כי בקרוב יקבלו יותר קנדים ויזות. כך אמר טרודו, ראש ממשלת קנדה.

"הממשלה הזו לא תפסיק לדרוש תשובות לשאלות שנותרו ללא מענה", אמר טרודו והוסיף כי קנדה התמקדה במתן תמיכה למשפחות האבלות שעדיין מתאבלות על מות יקיריהן במטוס שהופל בשוגג על ידי איראן בשבוע שעבר, שגבה את חייהם של 176 בני אדם, ובהם 63 אזרחים קנדים.

בניסיון לעודד את המפגינים באיראן, הנשיא טראמפ צייץ בטוויטר את דבריו האחרונים על איראן בשפה הפרסית, כפי שעשה לציוצים נוספים שלו בנוגע לאיראן.

דונאלד טראמפ איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד