י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ברגע האחרון

השביתה שאיימה להשאיר אלפי ילדים בבתיהם - בוטלה

לאחר פגישה שהתקיימה הבוקר עם נציגי עיריית בית שמש: שביתת מערך ההסעות הכללית בבית שמש שהייתה אמורה להשבית לאלפי ילדים את הדרך להגיע ללימודים היום - בוטלה

השביתה שאיימה להשאיר אלפי ילדים בבתיהם - בוטלה
אומן אקספרס

שביתת מערך ההסעות הכללית בבית שמש, שהייתה אמורה להשבית לאלפי ילדים את הדרך להגיע ללימודים היום (שני) - בוטלה. 

לאחר שמנהלי חברת ההסעות איימו אתמול בשביתה, נציגי עיריית בית שמש ישבו הבוקר (6:30) לפגישה דחופה עם מנהלי חברות ההסעות על מנת להגיע להסכם עם החברות. לאחר כשעה יצאה ההודעה על ביטול השביתה וחזרה לשיגרה. בשל כך, ההסעות יפעלו כרגיל.

כזכור, אמש החליטו מנהלי חברות ההסעות בעיר בית שמש על שביתה כוללת - שהייתה צפויה להתקיים היום בבוקר - של כל חברות ההסעות הפרטיות בבית שמש.

לדברי מנהלי החברות, ההחלטה מגיעה על רקע חלוקת דוחות לנהגי החברות על ידי עיריית בית שמש.

בהנהלת העירייה קיבלו את ההודעה על כך בהלם ומאז נעשים מאמצים למנוע את השביתה. לאחר פגישה סוערת עם העלי החברות, החליטו בעלי החברות להחריף את הטון, והודיעו שגם ההסעות לילדי החינוך המיוחד ישבתו מחר.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה על שביתת נהגי ההסעות מחר: "עיריית בית שמש שמה לנגד עיניה את נושא השמירה על ביטחונם של תושבי העיר. לאחר שורת תאונות דרכים שאירעו בצירים הראשיים בעיר, לרבות שדרות בן זאב ושדרות לוי אשכול, בשל חסימת שדה הראייה ולאחר מאות תלונות תושבים, העירייה החלה לאכוף את חניית האוטובוסים במקום ומספקת לנהגים מקומות חנייה חלופיים.

אנו לא נפקיר את ביטחונם של תושבי וילדי העיר הזקוקים להסעות למוסדות הלימוד. במאבק זה, עיריית בית שמש כולה בוחרת להיות בצד של התושבים, הילדים וההורים.

המהלך נכנס לתוקפו בחודשיים האחרונים לאחר פגישות ועבודת הכנה, מתוך מטרה להפוך את הצירים הראשיים בעיר לפנויים ובטוחים יותר, כחלק מריבוד הכבישים ומארגון המדרכות וזו מתוך מגמה להפוך את בית שמש לעיר מתוקנת.

אנו מכירים בצורך של נהגי האוטובוסים ולשם כך העירייה פועלת ליצירת מקומות חנייה לנהגים, העירייה הסבה את מתחם השוק לחניון רכב, בעוד שהשוק הועתק למקום חלופי. אנו פועלים להרחיב את החניון, כמו גם ניסיונות לאתר מקומות חנייה נוספים לרווחתם של הנהגים.

מדובר בשינוי לשם הסדרת המרחב הציבורי לטובת תושבי העיר. העירייה עושה כל מאמץ כדי לאתר פתרונות נוספים.

ילדי בית שמש לא אשמים ואסור לאף אחד להשתמש בילדים למאבק כזה או אחר. אנו לא נכנע לשום לחצים".

בית שמש שביתה הסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד